opvoeren

kevintimmers

Well-Known Member
hallo
ik ben op zoek naar verschillende manieren om mijn puch nrg sneller te laten rijden
ik heb alle begrenzers er al uit gehaald welke manieren zijn er zo al om dat ding harder te laten lopen (zonder iets met je cilinder te doen ) of lukt dat niet?
 
Advertisement - register to remove this

sneller uitlaatje.
terugloop ofso
en misschien ander overrange setje erop zetten en misschien een groter carburateurtje
 
uuhm ik heb nu een yasuni R hij loopt 70-80

Echt veel harder zal hij ook niet lopen hoor, aangezien 't rond de 80 - 90 wel ongeveer op houd..

Als je nog met originele vario rijdt, zou je deze kunnen vervangen voor een 'snellere' dit zou ook wat kunnen schelen...

sneller uitlaatje.
terugloop ofso
en misschien ander overrange setje erop zetten en misschien een groter carburateurtje

Hij zegt dat hij er een YASUNI R onder heeft liggen: dit is een terugloop uitlaat
En die andere 2 manieren om een scooter harder te laten lopen zijn meteen de 2 meest nutteloze :p
Een overrange zal vooral effect over 't afstelgebied hebben en een grotere carb hebje niet nodig bij standaard cilinder, 17.5mm KAN maar zal waarschijnlijk alleen voor een wat betere gasreactie zorgen..
 
sneller uitlaatje.
terugloop ofso
en misschien ander overrange setje erop zetten en misschien een groter carburateurtje

Als jij niet eens Yasuni R weet hou aub stil. Zoals Vinnie zegt, Andere koppeling/Vario? (Gaat niet harder om, maar trekt beter door) Afstelling is belangrijk.
Als je toch harder wilt rijden dan zou je haast aan DR70 moeten zitten of je hebt nog 12mm Carberateur dan zou ik die eens vervangen.
 
als je alls behalve je cilinder opvoert ga je wel een stuk harder denk ik
maar ik zou er niet aan beginnen

je kunt beter een simpele 70cc monteren, DR bijvoorbeeld (ja ik las dat je geen andere cilinder wou maar goed :p)

ik heb ooit wel is vernomen bij mn broer zn runner dat die 10km/h op de scooterteller harder ging na het monteren van een multivar (ten opzichte van stnd. vario) maar ik lees veel dat een vario niet veel verschilt

xiphos; zipja rijd/reed zelf met een revolution dus die weet het vast wel
 
beste mensen ik heb en evraga ik heb en epiaggio nrg mc3 en ik wil graag weten of er een 70cc puch cilinder onder past of die ene beetjuh het selfde is hij sit nu onder een puch typhoon de groeten vn ries :D
 
hallo ik heb een vraag ik heb een piaggio nrg mc3 luchtgekoeld en ik wil graag weten of er een puch 70cc cilinder ondrepast hij sit nu op een puch typhoon heeft eimand ene antwoord voor mij of dta past alvats bedankt laats :D
 
late reactie maar toch bedankt voor de tips ik heb een grotere carberateur genomen maar nog niet snel genoeg heb maar gewoon snel een 70cc cilinder erop gezet :p
 
Back
Top