Opvoeren zip 4t euro5

Hallo mensen

Ik heb een zip 4t euro5 met injectie motor, het is een brom met geel kenteken. Ik wil hem graag opvoeren voor meer trekkracht en een hogere top, ik heb bij de garage rondgevraagd en hun zijden tegen mij dat rolletjes enzovoort vervangen geen nut heeft bij deze scooter omdat er niet veel uit te halen valt, ze zijden wel dat ik een andere ecu kon halen maar dat kost veel geld. Ik heb gekeken op de website van joey schaar en daar verkopen ze alleen de ecu voor een snor met blauw kenteken. Bestaat er ook een voor een brom of zijn er andere opties om hem harder te laten trekken en voor een hogere top.
Bedankt alvast voor een reactie
Mvg.
 
Advertisement - register to remove this

Bert,

gebruik eens de zoekfunctie van dit forum.
Er zijn al genoeg draadjes met dit onderwerp.
Of kijk op Youtube naar de filmpjes van Joey Schaar, Joey gaat op elk onderdeel in detail in en wat dit uitmaakt in snelheid.
Maar het zal niet goedkoop zijn want wil je een beetje winst behalen moet je minimaal de ECU vervangen.
 
ECU voor de Euro 5 is nog niet te koop , van af Juni 2022 is die leverbaar.
Klopt ik had het gezien, is dit de ecu van malossi?
Op joey schaar zag ik dat malossi deze nog moest uitbrengen.
Als ik de ecu zou kopen wat zou ik nog meer kunnen als eerst doen voor extra snelheid?
Een malossi multivar of power commander of iets anders?
 
Malossi Multivar .

Die Power Commander is alleen om de Snelheid in te schakelen / regelen , heeft geen toegevoegde waarde aan Topsnelheid .
ECU Euro 5 die uitkomt is van Polini , van Malossi is er nog niets bekend , alleen geruchten.
 
Malossi Multivar .

Die Power Commander is alleen om de Snelheid in te schakelen / regelen , heeft geen toegevoegde waarde aan Topsnelheid .
ECU Euro 5 die uitkomt is van Polini , van Malossi is er nog niets bekend , alleen geruchten.
Ik had gezien op joey schaar zijn website dat het een malossi ecu is maar dat die nog uitgebracht moet worden
Post automatically merged:

Malossi Multivar .

Die Power Commander is alleen om de Snelheid in te schakelen / regelen , heeft geen toegevoegde waarde aan Topsnelheid .
ECU Euro 5 die uitkomt is van Polini , van Malossi is er nog niets bekend , alleen geruchten.
 

Attachments

  • Screenshot_20220518-014849_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220518-014849_Samsung Internet.jpg
    86.7 KB · Views: 6
  • Screenshot_20220518-014724_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220518-014724_Samsung Internet.jpg
    92.5 KB · Views: 6
EURO5 is gewoon erg duur om harder te laten lopen, onderdelen zijn erg prijzig. Zoals al aangegeven kan een Malossi multivar wel helpen om meer trekkracht te krijgen. Mogelijk gaat 'ie ook iets harder maar dat verschilt echt per scooter.
 
EURO5 is gewoon erg duur om harder te laten lopen, onderdelen zijn erg prijzig. Zoals al aangegeven kan een Malossi multivar wel helpen om meer trekkracht te krijgen. Mogelijk gaat 'ie ook iets harder maar dat verschilt echt per scooter.
Klopt het is heel duur, ik wil mischien wel een ander ding erbij halen, dat kost hetzelfde geld. Is het handig om hem zelf om te voeren of een ander ding te kopen?
 
Een ander ding erbij is 2 keer onderhoud ook, dus onder aan de streep duurder lijkt me.
MMMMwhaaaa... Ik heb ook 2 Scooters , een 2-takt , en een 4-takt dat 2 x onderhoud valt reuze mee , je kan immers maar op 1 tegelijk rijden .
4-takt rijd ik het meeste mee .. FF naar de winkel en zo . de 2-takt pak ik meestal FF op zaterdag of zondag , om FF een uurtje of zo lekker te Blazen.
 
MMMMwhaaaa... Ik heb ook 2 Scooters , een 2-takt , en een 4-takt dat 2 x onderhoud valt reuze mee , je kan immers maar op 1 tegelijk rijden .
4-takt rijd ik het meeste mee .. FF naar de winkel en zo . de 2-takt pak ik meestal FF op zaterdag of zondag , om FF een uurtje of zo lekker te Blazen.
Klopt daarom wil ik ook een erbij om te racen en een beetje stubten, de zip sou ik dan standaart laten voor dagelijks gebruik en de ander voor erbij zegmaar
 
Back
Top