Melv16 Gewoon Melvin.. 15 September 2009 #22 Sander said: minder roterende massa? scheelt altijd. Click to expand... Ja maar dat zijn echt testbankresulaten, zul je op de baan niet veel van merken denk ik... Zeker niet met zo'n tsjingchong bami-bike.
Sander said: minder roterende massa? scheelt altijd. Click to expand... Ja maar dat zijn echt testbankresulaten, zul je op de baan niet veel van merken denk ik... Zeker niet met zo'n tsjingchong bami-bike.
aerox tuner HOO FUCK!!! 16 September 2009 #23 Aan je gas reactie merk je zulke veranderingen wel degelijk.
Melv16 Gewoon Melvin.. 24 September 2009 #24 Uitlaat op een 4takt ? Maakt volgens mij geen verschil hoor...
Robinho.! Oude garde 24 September 2009 #25 Moet jij maar is kijken of een standaard uitlaat de uitademing van een motor beperkt..
Melv16 Gewoon Melvin.. 25 September 2009 #26 rob#342 said: uitlaat erg belangrijk zo wel voor 2 takt als 4 takt ik kan je een bocht laten zien die je zowiezo 1 pk meer oplevert groet rob#342 Click to expand... Ik weet wat je bedoelt.. Was effetjes in de war.
rob#342 said: uitlaat erg belangrijk zo wel voor 2 takt als 4 takt ik kan je een bocht laten zien die je zowiezo 1 pk meer oplevert groet rob#342 Click to expand... Ik weet wat je bedoelt.. Was effetjes in de war.
el berto BELG! waarom? 28 September 2009 #27 op mijn thumpstar gaf een doma uitlaat juist minder vermogen tov de originele. en meer lawaai
H heetvoet Well-Known Member 29 April 2012 #28 weet iemand wat hoe je poorten moet flowen? ik weet helemaal niet hoe dit in zijn werk gaat... :? danku
weet iemand wat hoe je poorten moet flowen? ik weet helemaal niet hoe dit in zijn werk gaat... :? danku