Opvoeren SF Blok (snor)

psycho

Well-Known Member
Hey mensen....

Ik heb sinds 2 weken een nieuw blok onder me SF hangen, maar zit met een probleem....
Ik heb het blok gekocht als brom, maar ik heb sinds gisteren alle begrenzers eruit, en de top is net 50/55(in combi met Leovinci Hand Made).
Me vario heb ik afgestreept, en na een test rondje heb ik er 7.5 gram in gedaan.
Nu heb ik ongeveer nog 1cm over van de streep, dus ik zit in de buurt....

Nou heb ik het vage vermoeden dat het een Snor-blok is....
Hoe kan ik deze t beste opvoeren, of nog beter hoe controleer ik het.
Ik zat zelf te denken aan een 70cc, of een 80cc(fabrizi??).

Wat kan ik dan beter halen ????
En hoe zit t met de rest????

Is een snor blok, verder begrenst nog ???
Buiten de vario-plaat + een vage ring over het vario buisje(varioring??? extra).
Luchtfilter begrenzer is er al af...
En de uitlaat is natuurlijk ontgrenst...
 
Advertisement - register to remove this

melf #50 said:
een snor heeft een andere cilinder , andere drukveer , en andere uitlaat iig.

zou gewoon een Malossi MHR replica kopen , bewezen goed :)

-MHR Replica
-MK Handmade
-21mm PHBG

Wilt dit wat op Peug. ???

Dan ga ik dat ff aanschaffen....
En wat moet de top ongeveer kunnen zijn(wil vooral veel trekpower)....

En welke afstelling(carter/sproeier) moet ik ongeveer hebben ????
 
Ap. said:
Snor heeft toch ook een andere carb? 9/10 mm uit m'n hoofd.. Per merk/model verschillend uiteraard

Carb. is t zelfde....

En wil deze setup:

-MHR Replica
-MK Handmade
-21mm PHBG

Wilt dit wat op Peug. ???

Dan ga ik dat ff aanschaffen....

En wat moet de top ongeveer kunnen zijn(wil vooral veel trekpower)....

En welke afstelling(carter/sproeier) moet ik ongeveer hebben ????

De MK is voor tijdelijk, komt zeer waarschijnlijk een Yas R onder ;)
 
idd , carb is gewoon hetzelfde als brom..

als je met MK handmade de uitlaat bedoelt zou ik het niet doen...

beter ga je voor een degelijk uitlaatje ,MK is niet echt de snelste hierop en gaat veel lawaai maken!

als ik jouw was zou ik gewoon de std carb en luchtfilter gebruiken en dan een MHR replica met For race, Tecnigas TG2 oid , shot noem maar op.

je kunt altijd je carb nog veranderen maar op Peugeot merk je er niet echt veel van meestal (ik vind het iig het niet waard)
 
melf #50 said:
idd , carb is gewoon hetzelfde als brom..

als je met MK handmade de uitlaat bedoelt zou ik het niet doen...

beter ga je voor een degelijk uitlaatje ,MK is niet echt de snelste hierop en gaat veel lawaai maken!

als ik jouw was zou ik gewoon de std carb en luchtfilter gebruiken en dan een MHR replica met For race, Tecnigas TG2 oid , shot noem maar op.

je kunt altijd je carb nog veranderen maar op Peugeot merk je er niet echt veel van meestal (ik vind het iig het niet waard)

Die uitlaat is maar voor een paar weekjes, aangezien ik dan me salaris weer heb, en er dan een degelijke pijp komt.

Dus jij zegt 21mm eraf, en gewoon 12mm en eventueel later een 17.5 ofzo....

Welke sproeier zou ik ongeveer moeten hebben bij de mhr ???
En afstelling in het carter ???
Ik heb nog een koppeling liggen met zwarte trekveertjes en een gele drukveer...
Ook rollers heb ik 7.5gr en 6.3gr liggen....
 
gewoon eerst zo laten en kijken wat ie doet , alleen de sproeier even wat groter..

een 21mm zal wel wat helpen maar je kunt beter eerst zoregen dat het zo een beetje leuk loopt , een 21 op een Peugeot is niet meteen een wereld van verschil.

kan altijd nog..
 
melf #50 said:
gewoon eerst zo laten en kijken wat ie doet , alleen de sproeier even wat groter..


Hoeveel maten zal ik ongeveer hoger moeten???
Het is een MHR Replica *Stage 2*....

En rijd dat wel goed met een 12mm??? (genoeg benzine??)

En zou dit wheelie's kunnen creeeren, of is daar nog meer voor nodig ???
 
Back
Top