Opvoeren Piaggio zip e5

Dave kereltje

New Member
Ik heb een Piaggio zip e5 brom 50cc hij loopt nu 64/65 ik heb het volgende vervangen, malossi multivar, ontgrensde luchtfilterbuis, malossi luchtfilterelement, malossi injtronic ecu, en een andere uitlaat. Mijn vraag is wat ik nog meer zou kunnen veranderen om hem nog harder te laten lopen? Iemand die misschien tips heeft.

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Ben bang dat dit het einde is.
Alleen hoger in cilinderinhoud kan dan nog, echter die honderden Euro's die je nu uitgegeven hebt, zijn deels voor niks geweest want bij een 80cc cilinder hoort ook een 80cc ECU.
 
Ik heb een Piaggio zip e5 brom 50cc hij loopt nu 64/65 ik heb het volgende vervangen, malossi multivar, ontgrensde luchtfilterbuis, malossi luchtfilterelement, malossi injtronic ecu, en een andere uitlaat. Mijn vraag is wat ik nog meer zou kunnen veranderen om hem nog harder te laten lopen? Iemand die misschien tips heeft.

Alvast bedankt!
Hey dave!

Welke ontgrensde luchtfilterbuis heb jij hierop gezet en welke andere uitlaat? Kan geen ontgrensde luchtfilterbuis vinden voor een euro 5 zip.
 
Ik heb een Piaggio zip e5 brom 50cc hij loopt nu 64/65 ik heb het volgende vervangen, malossi multivar, ontgrensde luchtfilterbuis, malossi luchtfilterelement, malossi injtronic ecu, en een andere uitlaat. Mijn vraag is wat ik nog meer zou kunnen veranderen om hem nog harder te laten lopen? Iemand die misschien tips heeft.

Alvast bedankt!
65 is max voor 50cc, als je een 80cc cilinder neemt ga je nogsteeds 65, wil je harder lopen moet je ook de vertanding aanpassen. std Vertanding gaat niet verder dan 65.
 
Ik heb een Piaggio zip e5 brom 50cc hij loopt nu 64/65 ik heb het volgende vervangen, malossi multivar, ontgrensde luchtfilterbuis, malossi luchtfilterelement, malossi injtronic ecu, en een andere uitlaat. Mijn vraag is wat ik nog meer zou kunnen veranderen om hem nog harder te laten lopen? Iemand die misschien tips heeft.

Alvast bedankt!
Hey Dave, wij hebben hier een nieuwe Piaggio Zip 4T 3V Euro 5 maar bij ons blijft het motorlampje branden na installatie van een malossi injtronic (correct in geleerd zoals het boekje met ook het koud laten lopen met dan 5 keer aan en uit)... had jij dit ook? Gr. Patrick
 
Back
Top