Opvoeren piaggio zip 4t 50cc 2v

doen ze niet ik heb exact dat een cdi met 2 groene draden naar een schakelbaar relay kastje
Post automatically merged:


Ik had het hier ook over een doorgezaagde kokusan standaard cdi
Hoe heb je die cdi met 2 groene draden gedaan dan? Ik ben een totaal leek op dat gebied
 
Wat een onzin. Als ze je niet met hoge snelheden aan zien komen en je gewoon beleefd bent hebben ze geen enkele reden om de hele scooter uit elkaar te halen
Ze hebben zelfs een vespa een wok gegeve van een meisje, dat ding was orgineel en net nieuw ging 35 op dat ding, geloof me zulke mierenneukers zijn het
 
Dat is een ander verhaal
weet niet waar jij woont, maar hier en omstreken trekken ze gewoon je kap eraf, wat zo gedaan is
en dat ze het zelfs bij een orginele brommer doen zegt all genoeg, ze hebben er schijt gaan
boete begrenzer
boete gemeten snelheid
wok status extra kosten rdw
cdi inbeslag genomen dus nieuwe cdi kopen, en die 2 eerste boetes zijn gewoon via de officier van justitie dus dat zijn flinke

en zoon begrenzertje klinkt gewoon verdacht, stotteren vooral bij een 80cc

en niet dat ik pro boetes ben, maar ik bespaar me liever dit gezeik en veel geld waar ik wat anders mee kan doen
 
werking zal het zelfde zijn, alleen betreft dit wel je cdi/bobine, als dat stuk gaat doet ie niks meer, en zoveel vertrouwen kwa dat soort onderdelen heb ik niet in dmp
Ik heb deze begrenzer en mijn broer ook nog geen problemen mee gehad en met een 50cc 6.5gr rollen loopt die van mij makkelijk 65 soms 70
 
Back
Top