Hallo allemaal,
Ik heb dus vorige jaar een Zip 4T gekocht (brom!). De varioring is reeds verwijdert en hij rijdt nu ongeveer 55 op de teller. Dit is allemaal heel leuk en aardig, maar de acceleratie vind ik nog ietwat aan de lage kant. Nu heb ik natuurlijk al een hoop op internet gelezen over cdi's ontgrenzen, andere rolletjes, lichtere veren en de uitlaat (heb een ixil megafoon erop).
Ik wil hem eigenlijk niet te hard laten lopen (niet harder dan 65), maar de acceleratie wel omhoog krijgen. Wat zouden jullie aanraden? Er staat zoveel op internet dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Het liefst blijf ik natuurlijk zo lang mogelijk van de CDI af.
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Ik heb dus vorige jaar een Zip 4T gekocht (brom!). De varioring is reeds verwijdert en hij rijdt nu ongeveer 55 op de teller. Dit is allemaal heel leuk en aardig, maar de acceleratie vind ik nog ietwat aan de lage kant. Nu heb ik natuurlijk al een hoop op internet gelezen over cdi's ontgrenzen, andere rolletjes, lichtere veren en de uitlaat (heb een ixil megafoon erop).
Ik wil hem eigenlijk niet te hard laten lopen (niet harder dan 65), maar de acceleratie wel omhoog krijgen. Wat zouden jullie aanraden? Er staat zoveel op internet dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Het liefst blijf ik natuurlijk zo lang mogelijk van de CDI af.
Alvast bedankt voor jullie antwoord!