Opvoeren AGM Goccia

Myra

New Member
Kan ik een agm goccia opvoeren
Er zit een 1200 a accu in en rijdt nu 33 km/pu, maar wil graag zo rond de 40 km/pu rijden :cool:
 
Advertisement - register to remove this

Dat begrijp ik, ik heb ook nog niets besloten.... maar wilde wel graag weten of ik het zelf kanen zoja hoe dan ;-)
het zag er namelijk bij de verkoper wel heeeeel makkelijk uit...
het doen is dan een tweede.......
Met de juiste spullen is alles makkelijk. Ik denk dat het gewoon gechipt tuned zou kunnen worden t is toch elektrische
 
Het is gewoon een afgeknepen bromscooter, dus dat ie 40+ kan halen als de controller op brommer stand word gezet is logisch.

Maar waarom dit doen met een snor?
33 is al snel zat voor op t fietspad lijkt me...
Bij de brom variant krijg je de hogere snelheid er "gratis" bij...
 
Is iemand hier toevallig al wat verder mee?

Je kunt de controller aanpassen door simpelweg wat knijpcombinaties/knopjes uit te voeren.
de controller heeft dan nieuwe settings.

Echter heb ik ze nog niet kunnen vinden.
Iemand bekend met de combinatie om een brom variant van 45 km/h naar 54km/h te laten gaan?
en uiteraard eventueel terug te zetten.

Destijds heb ik de snor controller vervangen voor een brom controller. snelheid toen van 25km/h naar 45km/h gegaan.
Echter er is iets meer uit te halen.
 
Is iemand hier toevallig al wat verder mee?

Je kunt de controller aanpassen door simpelweg wat knijpcombinaties/knopjes uit te voeren.
de controller heeft dan nieuwe settings.

Echter heb ik ze nog niet kunnen vinden.
Iemand bekend met de combinatie om een brom variant van 45 km/h naar 54km/h te laten gaan?
en uiteraard eventueel terug te zetten.

Destijds heb ik de snor controller vervangen voor een brom controller. snelheid toen van 25km/h naar 45km/h gegaan.
Echter er is iets meer uit te halen.
Goedemiddag hoe heb je dat gedaan? Welke combinatie wil hem eigenlijk 33 laten rijden is dat zelf te doen?
 
Goedemiddag hoe heb je dat gedaan? Welke combinatie wil hem eigenlijk 33 laten rijden is dat zelf te doen?
Code weet alleen de officiele AGM dealer, vertellen ze hem zijn ze het dealerschap kwijt.
Even langs de dealer gaan. deze knijpt en remt wat en hij loopt 33 km/h
kosten zijn dan ook nihil.

heb eventueel een snor controller liggen voor de Goccia die hem 33 laat lopen
 
Back
Top