Opvoeren aerox

Dylanm

New Member
Ik heb een Yamaha aerox 2005 50cc met een yasuni R uitlaat er zit geen vario ring meer in en zitten 5g rollen in en een 80 sproeier met deze sproeier loopt die t mooist zonder dippen. Maar het probleem is mijn scooter loopt maar 50 weet iemand hoe ik hem sneller kan laten lopen?
Post automatically merged:

Ik heb een Yamaha aerox 2005 50cc met een yasuni R uitlaat er zit geen vario ring meer in en zitten 5g rollen in en een 80 sproeier met deze sproeier loopt die t mooist zonder dippen. Maar het probleem is mijn scooter loopt maar 50 weet iemand hoe ik hem sneller kan laten lopen?
Er zit geen prop in de uitlaat!
 
Advertisement - register to remove this

Oke ik heb een oud bericht gevonden op dit forum en daar staat in beschreven dat de CDI niet begrensd is. Mijn vario is niet meer al te goed en de variobus glijd niet makkelijk in de vario kan dit het ook zijn?
 
Als de vario echt zo zwaar draait lijkt het me ook dat je een schrapend geluid moet horen als de scooter draait.
Zie je iets van sporen dat de vario aan heeft gelopen of beschadigd is?
 
Als de vario echt zo zwaar draait lijkt het me ook dat je een schrapend geluid moet horen als de scooter draait.
Zie je iets van sporen dat de vario aan heeft gelopen of beschadigd is?
Ja je hoort niks hij loopt opzich goed maar hij zit gewoon versleten uit een vriend van me doet veel motorcross en ook met scooters veel hij zij dat de vario ver versleten was. Maar ik kom er niet zo goed uit welke vario k moet halen
 
Hoe zit het met je compressie?

Expantievat niet lek?

Ik heb 2 aerox gehad. 1x50cc en 1x70cc. Die standaard 50cc liep al 70km/u. Yansuni R erop gegooid. (Nieuw) top van 85km/u met alleen maar met een andere uitlaat.

Ik vermoed dat er meer aan de hand is met de aerox.

Die 70cc top van 120. Maar daar hebben we het nu niet over.
 
Hoe zit het met je compressie?

Expantievat niet lek?

Ik heb 2 aerox gehad. 1x50cc en 1x70cc. Die standaard 50cc liep al 70km/u. Yansuni R erop gegooid. (Nieuw) top van 85km/u met alleen maar met een andere uitlaat.

Ik vermoed dat er meer aan de hand is met de aerox.

Die 70cc top van 120. Maar daar hebben we het nu niet over.
Waar zit het expentie vat bij een aerox?
 
Back
Top