Opvoere 2 takt type 3

O.pan

New Member
hoi
Ik heb een standaart zip type 3 gekocht en hen er een sito plus uitlaat op gezet voor deze uitlaat trok hij bijna niet weg en dan tot de 25kmh nu strekt hij ook heel langzaam op naar de 20 en van de 20 naar de 40 gaat hij iets soepeler niet snel dus mijn vraag is weet iemand of wat ik moet doen om hem sneller te laten optrekken met een hoog top
Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

de rollen nakijken, sproeier afstellen, alle restricties eruit halen zoals de uitlaat prop, vario ring. en als je nog een begrensde carb hebt dan ook even die eruit. en is oudere modellen varios heb je ook nog een resrictie achterop de vario, met 3 schroefjes kun je die eruit halen. en vooral testen testen testen en nog eens testen. en vooral niet met de rollen gelijk malossi halen, want je hebt niet in een keer de grammage goed. gewoon goedkope rollen halen totdat je de juiste grammage hebt gevonden. en pas daarna de duurdere/betere rollen aanschaffen. scheelt je veel geld.
 
Ik zie het, 1 minuutje voor bovenstaande mail.
Wie wil je voor de gek houden. :rolleyes:

Veel succes met het "opvoere".
Waarom zo moeilijk doen voor niks maar oke
Post automatically merged:

de rollen nakijken, sproeier afstellen, alle restricties eruit halen zoals de uitlaat prop, vario ring. en als je nog een begrensde carb hebt dan ook even die eruit. en is oudere modellen varios heb je ook nog een resrictie achterop de vario, met 3 schroefjes kun je die eruit halen. en vooral testen testen testen en nog eens testen. en vooral niet met de rollen gelijk malossi halen, want je hebt niet in een keer de grammage goed. gewoon goedkope rollen halen totdat je de juiste grammage hebt gevonden. en pas daarna de duurdere/betere rollen aanschaffen. scheelt je veel geld.
Heel erg bedankt wat bedoel je met carb ontvrenzen?
 
Back
Top