optrek probleem

Volgens mij had je al een keer je gasnaald geshimmed met ringetjes of niet? Had een soort gelijk probleem, wat ik zo heb verholpen.
Als die met choke aan goed loopt, is lager gaan in de sproeier een voor mij onverklaarbare diagnose. Zou er eerder 90/88 in proberen. Zie wel vaker 80cc met zulke sproeiers afgesteld.
Heb nu 86 erin, kijken wat dit zal uithalen ook een nieuwe snaar en me orginele vario erin met 8,4 gram
 
Ga denk ik de multivar er weer in zetten met 9,3 gram, dat reed tot nu het beste,
Volgens mij had je al een keer je gasnaald geshimmed met ringetjes of niet? Had een soort gelijk probleem, wat ik zo heb verholpen.
Als die met choke aan goed loopt, is lager gaan in de sproeier een voor mij onverklaarbare diagnose. Zou er eerder 90/88 in proberen. Zie wel vaker 80cc met zulke sproeiers afgesteld.
ik had 86 erin maar dan verzuipt ie juist op ze top, heb nu 84 maar ga de multivar terug zetten met de veer en 9,3 gram, dat reed tot nu het beste naar mijn idee en kwa luchtfilter even kijken wat het beste rijd heb een orginele met dat rubber erin en een zonder rubber erin dat ie meer lucht krijgt
 
heb nu 84 erin, 9,3 gram rollen, witte drukveer die bij de multivar zat, multivar zit er ook in, std koppeling met veren, en me luchtfilter ontgrenst bij de inlaat dat rubbertje weg, denk dat dit het maximale is wat ik eruit kan halen dit rijd het beste tot nu toe op die zip dus laat het lekker zo, top van 65 soms 70, gaat wel snel naar de 50 daarna naar de 60
 
Lijkt me een gangbare snelheid als brommer, waarmee je lekker kan meekomen met het verkeer zoals ik het lees. Klinkt dus als de perfecte setup. Kan je geen filmpje maken van je acceleratie naar de top? Mooi om te zien vind ik!
 
Back
Top