opstelling van mijn aerox

ik wil een metal nemen want die maakt niet zoveel geluid en dan kan ik later ook gewoon overstappen op een 70 cc.
en ik wil een airsal cilinder nemen (aliminium) ze zeggen dat hij goed met een metal is.

welke variateur en welke koppeling raden jullie me aan en welke kruk as (of is mijn standaart krukas wel goed),
moet ik mijn carb. ook veranderen of moet ik hem gewoon standaart laten alvast bedankt :) :) ;) :p :P :W :! 0?
 
Advertisement - register to remove this

Ok, metal is wel ok voor standaard cilinder of 70cc giet, niet optimaal, maar wel te doen

airsal 70cc is goedkoop, en daar is de afwerking ook naar. niet kopen dus. Koop iets beters zoals mhr replica :)

Carb zou je kunnen veranderen naar 17,5 of 19mm, 19mm meer aanbevolen.

Kruk-as niet echt nodig, wel aanbevolen, yamashi is ok en niet duur (190 piek)
 
dan had ik nog een vraagje wat zou ik dan het best kunnen doen om zo snel mogelijk op te trekken (voor zo min mogelijk geld) en toch goed want die airsal is niet duur en is een aliminium maar ik heb er niet al te veel verstand van dus??!!!!! maar welke cilinder welke uitlaat en wat nog meer ik wil echt ssssnnneeelll op trekken.:) :D 8) 8) :D :D :) :? :| :W :W :W :W
 
Wanneer gaan mensen de search nou is gebruiken...:? :| :?
Voor hard optrekken kan je het best een DR70 cilinder nemen..... die kan je ook evt laten tunen voor betere prestaties.... (ivo, joel ;))
Dit is een gietijzeren cilinder die weinig toeren maakt en daardoor niet echt opvalt.... je hoort bijna geen verschil met standaard 50cc cilinder. correct me if I`m wrong...
 
Volgens mij had ik laatst bij jps gehoord dat die nieuwe airsal cilinder een hele nette cilinder is, ik weet niet hoe het met die andere modellen zit maar ik hoorde zoiets wel bij jps

Raymon
 
he oke wat zal ik nou kopen een airsal of een dr en zal ik dan gewoon een metal erop doen :) en als ik die cilinder heb wat voor extra moet ik doen om nog sneller te trekken (me top moet ook niet al te laag zijn)
 
Volgens mij heeft VDM een niet echt goeie ervaring met DR.. :rolleyes: maar zover ik weet is die DR een best goed betrouwbaar cilindertje met leuke prestaties en goed te tunen.... zeker voor die prijs....
 
Een getunede DR kan best lekker rijden, maar de betrouwbaarheid van het gietijzer ten opzichte van het alu van een airsal zuigt.

Ik heb ook een DR getest (met Hebo R2, 19mm) en die liep constant warm :). Nou is dit misschien niet te vergelijken, maar met mijn Due Plus, Nardo en 19mm (ook gietijzer) had ik ook warmte problemen.

Bovendien is alu veel slijtvaster dan zo'n gietijzeren geval.

Ook moet je een DR laten tunen voor lekker prestaties, dus die kosten heb je zowieso, ook bij een airsal of evt gilardoni.

Een airsal heeft bovendien het voordeel van een vlinderpoort, tegen het ronde uitlaatpoortje van een DR.
 
Originally posted by chesterfield
oke bedankt maar welke ariateur zouden jullie nemen variateur v-snaar (moet ik nou mijn krukas veranderen of gewoon laten zitten [/QUOT
malossi multivar , krukas houd wel ff mits je goed smeert
 
Back
Top