opruiming: laatste pia spul: nrg/zip/runner/quartz

Status
Not open for further replies.
hier nog het laatste piaggo spul wat ik nog heb staan/liggen:
QUARTZ:

heb nog een malossi voorschijf liggen die in perfecte staat is. verkocht aan enrico@sprinter

quartz voorvork. met veer in perfecte staat. 65 excl.

NRG/TYPHOON:

heb nog 2 project nrg frames staan.
1 x oud type nrg (geen mc type) . mag weg voor 15 euro
1 x mc3 type. mag weg voor 20 euro

beide frames moeten afgehaald worden en alle ophangpunten zitten nog aan het frame vast.

heb nog een "subframe" van een nrg mc2 liggen(waar vleugel op bevestigd word). dat is achterste rekje dat je van je oud type nrg een mc2 of mc3 kunt maken. mag weg voor 45 excl.

2 x orginele vertanding typhoon
17,50 euro excl. per stuk

2 x orginele luchtfilter nrg/runner
12,50 excl. per stuk

4 x orginele achterpoulies nrg/typhoon

RUNNER:

1 x runner sd carter (alleen grote helft) waar dat 1 tapeind van cil. is afgebroken. mag weg voor 20 euro excl.

1 x runner voorvelg met schijf en zonder band. 22,50 euro excl.

1 x orginele achterpoulies van runner(ik dacht 134 mm) mag weg voor 12,50 excl.

1 x runner achterlichtunit en daarvan is het spadbord afgezaagd. 10 euro excl.

1 x project tank voor in buddy van runner (denk ik iets van 3 a 4 liter) 7,50 excl.

ZIP:

1 x zip ac carter met vertanding en vertandingsdeksel. mag weg voor 35 excl.
zit nog krukas in maar is verroest en zit goed vast. zit ook nog een ontsteking op maar weet niet of hij nog functioneerd.

1 x zip ac carter zonder vertanding. mag weg voor 20 excl.

1 x zip ac tank. 5 euro excl.

2 x orginele zip uitlaat zonder bocht. 7,50 excl.

PIA:

1 x rito krukas waarvan spiebanen beschadigd zijn maar vario gedeelte is nog goed vast te zetten. 30 euro excl.

1 x rito krukas in perfecte staat. alleen de oude lagers zitten er nog wel omheen. mag weg voor 45 excl.

beide krukassen zijn de pen 12 en vol ronde versies.

heb ook nog een beetje krom getrokken 2g koppeling en hebo verstelbare koppeling. mogen beide weg voor 7,50 excl.

ook heb ik nog een perfecte hebo vario met gradenplaat voor spiebaanlose hebo krukas. wil er 35 excl. voor hebben.

nog een doppler 2 kleps membraam waarvan 1 klepje klein beetje openstaat. mag weg voor 10 euro excl.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

de hebo koppeling is zelf ook beetje kromgetrokken maar hij rijd er nog wel op. vandaar ook de prijs 7,50.

de staat van de poulies is uitstekend. kan straks eventjes kijken of ik van alles foto's kan maken.
 
yep membraam is aanwezig. alles is tot nu toe nog aanwezig. pm me wat je wilt dan regelen we het via het forum hier doe zelf niet aan msn.

groet
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top