Oproep aan alle leden..

Martini

Scootaholic
In de loop der jaren is er veel foto materiaal verdwenen van meetings, races en perso's.
Ik wil proberen om zoveel mogelijk foto materiaal weer te verzamelen van de meetings en de races.
De perso's kunne geüpload worden in showcase. Ook de perso's uit het verleden mogen worden geüpload.
Er zijn zoveel foto's verdwenen. Gewoon eeuwig zonde..
Ik heb zelf foto's weergevonden van een paar meetings, en een hoop perso's.
Ook een hoop waarvan ik niet weet van wie ze zijn..
Ik zal van de week ook ff een paar foto's uit het archief plaatsen in dit topic

Ik heb foto's van:

Meeting Almelo 2002
Klaaswaal 2002
Deventer 2002
Spa franchorchamp 2002 malossi cup
Scooter feurdag 2002 (Hengelo)

Meeting lelystad 2003

Ik weet dat er nog veel meer meetings zijn geweest.
Dus alle foto's zijn welkom.
Ik hoop dat jullie ook nog foto's hebben. Zodat we er een fatsoenlijke pagina van kunnen maken.
Kan iedereen ze weer bekijken.

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben eigenlijk opzoek naar een oplossing dat meerdere mensen in 1 album foto's kunnen uploaden. Heb er nog niet echt een makkelijke oplossing voor gevonden. Het mooist is als het via het forum kan zodat men er ook makkelijk op kan reageren.

Eventueel kan ik in de resource manager of de showcase een categorie aanmaken waar men foto's van meetings kan uploaden, dan wordt er ook automatisch een topic aangemaakt of kan men reacties plaatsen. Goede suggesties zijn dus welkom :)
 
Misschien ff tijdelijke oplossing verzinnen?
Een extra catagorie op het forum.
En dan treads aanmaken met de foto's die we hebben.
Kunnen leden dat aanvullen, of een nieuwe tread aanmaken mocht die er niet zijn?
Kunnen we ze iig alvast ergens plaatsen

Oja. Beloofde voorproefje..

Almelo 2002

Foto 1 en 2 zijn van de burn out contest.

Foto 3 van rudy vs Chezzmo


image.jpg image.jpg image.jpg

Hieronder nog een link van de twins zip vs de r1

 
Ik heb het liefst in 1 keer een goede oplossing. Het verplaatsen van zoveel foto's in een nieuw systeem is monnikenwerk wat ik wil vermijden.

Zelf denk ik dat het beste is als mensen gewoon een Flickr account hebben en dat gebruiken om Albums te maken. Het is een goede gratis foto service en dat we per evenement maar een topic maken met daarin de links van Flickr albums. De foto's die echt de moeite waard zijn kunnen mensen dan altijd nog los in het topic plaatsen.
 

Attachments

  • 139-3957_IMG.JPG
    139-3957_IMG.JPG
    89.6 KB · Views: 3
Het zou best wel kunnen werken volgens mij :)

Ik zie dat je categorieen kan aanmaken waarin iedereen kan uploaden. Het enige is dat ik eerst moet zorgen dat er dan een betreffende categorie is, en dan kan iedereen er uploaden.

Wie sponsort me even 40 pond? :p Maar ik ga het serieus nog even goed bekijken, ik denk dat het wel een prima idee is. Heb ik straks weer te weinig schijfruimte op de server 8P

ps. Ik heb uiteraard alles nog staan van st.net. Wil je boel wel offline hebben, maar vind het zonder als alles "verdwijnt" dus zoek er nu een goede oplossing voor.
 
http://scooterforum.net/media/

Ik zou zeggen, start het uploaden :) Als er categorien bij moeten komen zeg het maar. Het makkelijkst is nu gewoon een album aan te maken met de evenmentnaam :) Ik merk dat ik vrij weinig foto's heb behalve van mensen op meetings en drank :p
 
Ook mooi ,
daar was ik alleen niet bij.
Wij kwamen met een gehuurd bussie vanuit Amsterdam.
Moest mn vader nog rijden met dat ding omdat we ons rijbewijs niet lang genoeg hadden om te mogen huren :D
 
Back
Top