OPNIEW: DIKKE STORING IN MIJN SCOOT !

P

PaNDeMoNi

Guest
ik heb een lekkere gare amigo (want mijn aerox is gejat
frown.gif
) en nu ik hem weer eens wil laten rijden doet die dat dus niet meer, hij vonkt veels te zacht, heb bombime, stroom verdeler, enz al nagekeken heeft daar dus niets mee te maken, ik denk dus dat ik ergens lekspanning heb ofzow, nou is mijn vraag, heeft iemand een schema van een amigo ??? of weet iemand waar ik zo'n stroom schema kan halen ? (ps. nee pandemoni is geen pokemon naam, kijk maar in het woorden boek onder PANDEMONIUM)
 
Advertisement - register to remove this

Misschien water in de carburateur na zo lang stilgestaan te hebben, moet je je benzine afsluiten, ff die lozingsschroef anderaan je carb losdraaien zodat hij leegloopt, en weer dicht en je benzinekraantje weer open...
 
mijn carb. heeft er tot nu toe nix mee te maken (en ik heb alles al schoon gemaakt)

maar die fonk is veel te miezerig, ik moet dus een schema hebben om het te kunnen nameten, ik denk dat mijn ontsteking niet goed meer is, maar hij krijgt wel wat stroom. maar gewoon niet genoeg
 
krijg ik niet (verdienen hun dan toch geen geld mee!) kan hem wel langsbrengen voor 85 gulden p/u !!! stelletje mafkezen. ben ik dus echt niet van plan he !
 
Back
Top