Aangeboden Opel Corsa B GSI 94''

Status
Not open for further replies.

Pinda88

i'll be back
Te koop aangeboden.

Opel Corsa 1.6 16V GSI (110 pk)
3 deurs
Kleur: Zilvergrijs
Bouwjaar: 1994
Kilometerstand: 68xxx

Opties af fabriek:

Elektrisch verwarmde en verstelbare spiegels
Elektrische ramen voor
Centrale deurvergrendeling
Stuurbekrachtiging
Sportstoelen
Standaard getint glas
Lederen stuur

Overige extra’s:

Lichtmetalen velgen
Alarm

Ik bied aan mijn Opel Corsa, met lichte voorschade (zie foto). De auto is motorisch goed onderhouden. Ook de buitenkant is uitstekend onderhouden en wekelijks gepoetst met het topmerk Meguiars.

De auto heeft wel de voor Opel gebruikelijke roestplekjes.

Recentelijk vernieuwd: remblokken, lambdasonde, achterrem revisie, grote beurt incl. distributieriem, span en looprollen, waterpomp ( 01-08-2008 bij km stand: 61947), nieuwe luchtmassameter, nieuwe ruitenwisserbladen (Bosch voor en achter Valeo), tevens kleine beurt gehad waarbij alle filters zijn vervangen (olie, lucht, interieur en brandstoffilter) nieuwe bougiekabels en bougies en olie ververst (5W30 Valvoline). Philips H7 Xtreme power verlichting.

Zo'n 2 a 3 maanden geleden is de auto weggeweest voor de APK, waarbij het achterremsysteem een gehele revisiebeurt heeft gekregen ( a €300.- ) waardoor hij weer een jaar APK heeft gekregen.
De stuurbekrachtigingsslangen zijn ook compleet vervangen en systeem grondig doorgespoeld en is voorzien van nieuw vloeistof ( totaal €600,- )

Alle rekeningen zijn aanwezig en de auto heeft mij genoeg gekost ( zo'n €1700.- ) aan reparaties en kan weer een lange tijd ertegenaan!

Tevens zitten er ook andere koplampunits in met lenzen, genaamd ABM lampen afkomstig uit de Hella fabriek, deze zijn tegen meerprijs te koop. Word geleverd met originele koplampen.

Mijn vraagprijs ligt rond de €2000,-
Kan altijd PM-e of een mail sturen bij interesse.

unitswithxenondifference.jpg

IMG_1259.jpg

IMG_1272.jpg

IMG_1264.jpg

IMG_1934.jpg

Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back