Opbouw Peugeot speedfight 3 2takt brom 2011.

Update 27-08-2021.

Nieuwe spul gekocht.

+ Bobine met dop en manchet (ongeveer 20 euro)
s-l400.jpg


+ Stuur balans (ongeveer 23 euro)

s-l400.jpg


+Luchtklep voor uitlaat 28 euro (normaal al tegen de 80 euro)

s-l400.jpg
 
Update 4-9-2021

Kleine update.

Ben een beetje verder gekomen met de boutjes die ik zocht.
Heb via marktplaats iets kunnen regelen en via een kart bedrijf heb ik aan de geel gepassiveerde m6x25 boutjes kunnen komen. Heb er 18 kunnen bestellen. In eerste instantie vertrouwde ik dit bedrijf niet zo.. Dus minder besteld dan nodig om het aankoopsbedrag zo laag mogelijk te houden.
Omdat ik zei dat hij loog over de levertijd kreeg ik een klaagzang terug, bestelling werd uitgeleverd en wilde niet meer dat ik bij hem kwam bestellen plus account geblocked. (hele vreemde verkoper)

Ook heb ik nou de ventilator boutjes 2ehands van mp kunnen kopen met wat andere boutjes en dingen erbij.
Aangezien ik maar 18 stuks van die M6x25 geel gepassiveerd heb liggen ga ik er denk ik toch zuinig ermee zijn en niet alles in het blok draaien.
Denk dat ik ze dus alleen ga gebruiken voor de stator op het blok te schroeven.
Heb ook nog een ander adres waar ik van de zelfde soort kan bestellen (blanke boutjes) Zitten 25 stuks in voor 5 euro per zakje.

Ook heb ik nog de M6x30 liggen die ik eerder besteld had die ik eigenlijk niet wilde gebruiken.
Maar denk dat ik het volgende ga doen:

De gele gebruik ik voor de stator.
Bestel me die blanke versie er ook erbij.

Startmotor, pickup, koelkappen, bendix kan daar draai ik allemaal die m6x25 blank erin.

En voor de vertandings deksel dat ik waarschijnlijk de m6x40 grijs erin ga draaien.

En dan ook nog het punt met de ventilator en het vliegwiel.. Heb voor 5 euro erbij ook van MP een ventilator kunnen kopen.
En net even de situatie bekeken met het vliegwiel.


IMG_20210904_192022[1].jpg

IMG_20210904_192032[1].jpg

Het zouden de originele boutjes moeten zijn. En even met de schuifmaat opgemeten steken ze aan de achterzijde er zeker 4,5 mm eruit.

Dus er zou prima M5x18 erin kunnen. Aangezien deze boutjes ook gebruikt worden met de LC versie bij de radiator. Spaar ik me deze liever daar voor uit, en ga ik maar even op zoek naar iets kortere. M5x20 was toch al niet zo makkelijk te vinden, maar 18 mm lang misschien wel.
 
Last edited:
Update: 20-09-2021

En de boutjes zijn besteld:


  1. RFX Zeskantflensboutenset M6x16 25 stuks (pickup)
  2. RFX Zeskantflensboutenset M6x30 25 stuks ( eventueel vertandings deksel)
  3. RFX Zeskantflensboutenset M6x25 25 stuks ( Alles voor de rest van het blok en koelkappen ect.


Ik heb nog wel de originele boutjes voor de ventilator op het vliegwiel.. Maar denk dat ik er toch kortere M5 erin ga draaien.
Mocht ik er niks voor vinden, ben ik ook zo ver om die rotzooi op te tappen naar M6. En dan bestel ik er nog M6x 18 erbij.
 
Update: 20-09-2021 om 20:42

Mikalor Supra W2 Breedbandklem
29-31 mm (MKL-S-W2-029-031)
Mikalor Supra W2 Breedbandklem
27-29 mm (MKL-S-W2-027-029)

Goede kwaliteit breedbandklem besteld voor het spruitstuk naar carburateur.

Aangezien ik niet helemaal zeker was van de maat voor de klem heb ik van de bovenste 1 besteld en voor de onderste 4.

Gemeten dat de buitenkant spruitstuk 28mm zou zijn. Dan heb ik met twee dingen rekening te houden

1. Zoals je ziet met die breedband klem zit er 2mm verschil tussen los en vast.
2. Normaal als je een carb in het spruitstuk steek kan die iets gaan opbollen..

De onderste klemmen leek bij het meeste logische.. Maar als ik toch mis heb erboven dan het alternatief.

Voordeel van deze klemmen is dat ik hem niet over die 32MM lip / rand aan de voorkant hoeft te schuiven, maar de klem kan geheel geopend worden. Vandaar ik de wat kleinere klemmen heb gepakt.

Ik wil liefst zo snel mogelijk bestellen aangezien er altijd erg lang veel wachttijd erop zit.


Deze maand ga ik ook alvast de cilinder bestellen (hoef ik deze maand niet weer direct 200 euro uit te geven) En kan ik alvast weer iets gaan monteren.
 
Update: 22-09-2021

Boutjes zijn binnen en zijn goed. (goede kwaliteit als originele)

De breedband klemmen zijn niet goed.. Toch iets te breed gebleken.

Breedte mag maximaal maar 1 cm zijn.
 
Update 23-09-2021

Kleine bestelling geplaatst.

2x middenstandaard. (zou origineel moeten zijn, moet alleen afwachten wat ik ga krijgen) i.v.m kosten (is goedkoper dan telkens een bestelling van 200 euro)

De tweede standaard is voor een tweede blok dat ik van plan ben om te gaan maken met SD velg achter. Als ik ooit de scooter opnieuw moet keuren wil ik teminste wel een blok hebben waar een nummer in staat geslagen (welke mijn LC carters niet heeft)

Probeer de 2de week of zo van oktober nog een bestelling te plaatsen om i.i.g het blok af te hebben.

EDIT:

NORMA Torro 9 mm W2
20 - 32 mm (NOR-T-W2-09-020-032)
31,07 EUR3,21 EUR
NORMA Torro 9 mm W2
25 - 40 mm (NOR-T-W2-09-025-040)
11,14 EUR1,14 EUR

Nieuwe spanklemmen voor het spruitstuk besteld. Wat ik eerder had besteld was veelste breed. Deze nieuwe zijn 9mm breed dus zou moeten passen.
 
Last edited:
Update 25-9-2021

Vandaag de primaire uitgaande as gepoets. (deze komt van het oude blok af wat onder de vivacity SL4 heeft gezeten.
De as is hetzelfde, dus daar ga ik geen 90 euro voor een nieuwe uit tellen. Het ding heeft in de kelder gelegen dus zat er wat aanslag eraan een een beetje roest. Gedeelte de as eerder schoon mogelijk gekregen met rustyco reactor en de andere spray die erbij hoort.
Zat nog wat zwart achtige vlekjes in het metaal.. Deze eruit gepoetst met een oude lap en belgom Alu..
Ik heb de as voor 90 procent weer goed gekregen.

En vandaag deze met lager en oude keering in het lager geperst. Alles is verder goed, en daarna de vertanding in elkaar gezet

Zo ver zit de vertanding er al erin. Heb hier verder geen fotos van gemaakt, aangezien ik met het werk bezig wilde zijn.

Morgen kijk ik of de startmotor ook verder klaar gemaakt kan worden. Ik gok dat ik 1 week tot de volgende salaris al vast de cilinder en wat losse spulletjes ervoor ga bestellen zodat ik direct weer door kan.

Als ik steeds meer spullen krijg kan ik ook langer door werken zodat ik hier ook wat grotere stukken kan schrijven..
Momenteel is het beetje voor beetje naar binnen lepelen van de spullen.
 
Wat moet er nog aan het blok gedaan worden:

+ Nieuw spruitstuk (deze vervang ik omdat de huidige een 2ehandse is en al gebruikt was. Rubbere pakking eronder is dan niet meer zoals een nieuwe hoort te zijn.. Voor deze oude probeer ik wel een andere rubbere ring te vinden wat er zou kunnen passen.
Momenteel zit hij op het blok om te zorgen dat er geen onnodig vuil in het blok komt.


+De boutjes van de ventilator moet ik nog even bekijken wat ik ermee ga doen. Als ik de oplossing heb kan het vliegwiel erop en ventilator erop en als de cilinder erop zit ook meteen de koelkappen.

+ Cilinder

+ piston lager

+ tapends. (deze moet ik nog bestellen) en ik ga niet de originele tapends gebruiken, maar bestel deze voor piaggio m6x106 (origineel is M6x95). Ga voor deze draadends omdat ik vind dat het beter werkt en de cilinder ook beter gecentreerd word op het carter.
Ga dit z.s.m proberen te bestellen.


+Middenbok. Montage materiaal heb ik al liggen. Wacht alleen nog op de middenbok (als die nog geleverd gaan worden, anders ander alternatief zoeken)

+Poelie / koppeling / koppelingshuis. (deze haal ik eventueel van mijn peugeot vivacity waar ik momenteel nog mee rijd, maar word wel gesloopt op het moment wanneer de scooter niet meer nodig is. Anders ergens 2ehands vandaan toveren.

+Spruitstuk klem. Deze is momenteel besteld en onderweg.

+Riem, bestel een originele van peugeot OEM.

+Remschijf achter. Deze moet ik nog bestellen.
 
Last edited:
Update: 27-9-2021

Vandaag de klemmen voor het spruitstuk binnen gekregen. Die van 20-32 past goed.



De twee middenbok standaards zijn net ook verstuurd. Hopelijk morgen binnen. Kan ik die later er al vast eronder zetten.
 
Last edited:
Update: 28-09-2021

Weer een kleine bestelling geplaatst.

Kan het achterspatbord voor op het blok hier enkele euro goedkoper krijgen.
En toen ik de prijs zag voor het naaldlager voor de piston pen moest ik er bijna om huilen.. 11,50 euro voor maar een origineel lagertje.
Ik heb er maar eentje voor polini evo gekocht 12x16x16 voor 8,99 euro wat ik meer schapelijk vind. En het polini lager zou ook meer geweld moeten aankunnen.

En 2 flessen 2takt olie om de verzendkosten te dekken zodat het gratis opsturen word.

Peugeot Speedfight 3 2-Takt Achterspatbord Over het Achterwiel
Art.nr.: D0307-775864N
1€ 31,50
Naaldlager Polini Evo 12X16X16
Art.nr.: B0003B-166002
1€ 8,99

Deze kan ik weer afstrepen van een andere bestelling.

Alleen jammer kon ik hier niet de ideale tap einds vinden voor de cilinder, want goedkope rommel ga ik er niet erin draaien.
Maar deze bestel ik mee als ik dan ook voor de cilinder ga.


EDIT: 00:53

Nieuwe bestelling is onderweg.
En oude bestelling van de 2 middenbokken was vandaag nog binnen gekomen.
 
Last edited:
Update 4-10-2021

Bestelling geplaatst voor mijn peugeot kisbee, aangezien ik deze rijdend wil hebben voor de winter weer begint)
En hierin ook gelijk de tapeinds mee besteld voor het speedfight 3 blok.
 
Update 6-10-2021

Ik heb wat boutjes besteld bij pvc-welt.de
Aangezien ik me op ebay me erg bekocht voel, daar vroeg die gene 24 euro nog wat om te versturen. Zwaar gestoord dus.
totaal zou ik dan op 61 euro uitkomen.

Ik heb nou:

Sechskantschraube mit Flansch DIN 6921 Edelstahl V2A M5 x 16 (ES6921.205.016)
Lieferzeit: 2 - 4 working days
36st 0,15 EUR 5,23 EUR

Sechskantschraube mit Flansch DIN 6921 Edelstahl V2A M5 x 20 (ES6921.205.020)
Lieferzeit: 2 - 4 working days
36
0,16 EUR​
5,66 EUR​
Standard shipping EUROPE1
9,50 EUR​
9,50 EUR​
including 21% VAT.:​
3,54 EUR​
Gesamtsumme:
20,39 EUR


Dat vond ik eigenlijk wel duur genoeg. van m5 x16 36 stuks en van m5 x 20 ook 36 stuks.

Moet eerst even kijken wat gaat passen. Wilde er absoluut er geen RVS of inox erin draaien (te zacht spul)
 
Update 8-10-2021

Boutjes voor de ventilator zijn binnen en ook de goede. (gelijk gepast)

5x20 is nog steeds te lang. Had eigenlijk 5x18 moeten hebben maar die bestaan officeel niet.

5x16 past precies, alleen steekt er dan ook niks meer uit *al had ik ze liever 2 mm langer gehouden.

EDIT: 24-07-2023

Dit was een beetje mierengeneuk van mij.. De originele zijn 5x20.. En deze zijn ook de goede ondanks ze een beetje uitsteken wat dus beter voor de sterkte is. Anders breekt die misschien direct bij het uiteinde af en heb je de ventilator wellicht 2km verderop liggen.
 
Last edited:
Update 22-10-2021

Afgelopen maandag een kleine bestelling geplaatst.
- Claxon origineel is ook binnen.

Straks als het salaris binnen komt weer een nieuwe bestelling.


En weer een nieuwe bestelling geplaatst en 300 euro lichter. Het voelt echter wel heel goed dat ik best wat onderdelen in 1 keer heb kunnen bestellen dit keer, dus het schiet al aardig op.. Ik hoop echter wel de deadline rond volgend jaar April / mei / Juni te kunnen halen (liefst eerder is beter. In de maanden Januari tot maart valt er toch weinig te sleutelen met het nog koude weer. Maar als het eenmaal beter word ga ik er direct mee aan de slag.

Cilinder Peugeot horizontaal 45km 2T origineel Art.nr.: 764131peu1
Spruitstuk Peugeot verticaal New Vivacity 2-takt origineelArt.nr.: 771854peu1
Bougie Ngk BR7HSArt.nr.: 33201€
SOCKET 12V origineelArt.nr.: 774408peu1
V-SNAAR 18X8 OA VIVA/SPEEDFIGHT origineelArt.nr.: 729171peu1
Reflector Peugeot Speedfight 3 / 4 rechts origineelArt.nr.: 785890peu1
Reflector Peugeot Speedfight 3 / 4 links origineelArt.nr.: 785889peu1
Achterspatbord Peugeot Speedfight 4 origineelArt.nr.: 772494Npeu

PAD FIXING SET origineelArt.nr.: 776761peu1
Buddyseat slot peugeot origineelArt.nr.: 772091peu1
ISOLATING FOAM origineelArt.nr.: 774789peu

Als ik de spullen heb, kan in ieder geval

1. De cilinder monteren
2. Midden bok eronder zetten.
3. Achter remschijf word ook nog besteld.
4. Koel kappen kunnen dan ook erop.
5. Claxon monteren
6. Buddy slot erop zetten.

Blok is bijna klaar.
 
Last edited:
Vandaag 30-10-2021

Het pakket van post #56 binnen gekomen..

Cilinder ziet er beter uit dan gedacht. Dacht eerder dan die van gietijzer zou zijn, maar bleek toch een soort alu te zijn zoals bij peugeot vertikaal.

Ik heb er even geen fotos van maar maak ik als ik tijd heb..
En toch blij van het nieuwe spruitstuk.. De pakkings ring was toch wel een heel stuk dikker dan van het gebruikte spruitstuk.. Hierop wil je geen lekkage hebben.
 
Last edited:
Update 7-11-2021

Paar uur geleden verder gegaan om de cilinder erop te zetten.. Zou het zaterdag doen, maar was er niet van gekomen.. En had ik even een lui lekker dagje.

Ik heb voor het monteren van de cilinder i.p.v de originele peugeot cilinderbouten er tap draden voor gebruikt die origineel gebruikt worden op een piaggio 2takt blok.

IMG_20211107_163335.jpg

Deze cilinder tapends heb ik van bollard genomen omdat ik deze beter bij het blok en de toepassing vond passen.. En deze waren per stuk ook goedkoper. Maar waarschijnlijk gebruik ik de volgende keer toch die van piaggio OEM, omdat die bollard waarschijnlijk geen geharde tapends zijn.. Maar heb het voor dit keer er maar gewoon erbij gelaten..

Op de bovenste foto was ik even de tapends aan het passen om te zien of dit werkelijk ging passen. Zo ver ging alles goed.

De reden waarom ik voor deze tapends ben gegaan tegenover de originele bouten, is dat het beter voor het schroefdraad is van het carter.
Dat steeds los en strak vast draaien zorgt er namelijk voor dat het schroefdraad steeds slechter word.. En dit geval dat ik tapends toepas zorgt dit ervoor dat alleen het bovenste deel los word gemaakt, maar de tapends voor langere tijd gewoon blijven zitten.

Een andere reden is dat de cilinder beter te centreren is en het de montage een heel stuk makkelijker maakt. Ik snap wel waarom de bouten wel op het vertikale blok is gebruikt, maar nogal jammer vind dat het ook zo word gemonteerd op het horizontale carter.

IMG_20211107_165306.jpg

Daarna de cilinder gepast te hebben. Om te zien hoeveel tapend nog uit strak kon de rest erin geschroeft worden..
Uiteraard met 2 moeren contra tegen elkaar gedraait de tapends goed vast gedraait, met wat koper vet eraan aan de carterkant.


Ik heb daarnaast ook nog wat losse fotos gemaakt van de nieuwe originele cilinder.. Ook leuk als referentie, en kunnen vergelijken met andere.

IMG_20211107_164411.jpg

Het zuigertje is weer van MAHLE.. Gewoon het beste van het beste (dit is ook waarom ik zo van peugeot scooters ben, veel hoge kwaliteits onderdelen = hoge betrouwbaarheid.


IMG_20211107_164457.jpg

Zuigerveren waren al voorgemonteerd.

En dan de cilinder:

IMG_20211107_164531.jpg

Hoge kwaliteit aluminium cilinder, met vermoed ik zoals bij vertikaal een nicasyl geharde wand.


IMG_20211107_164550.jpg

Uitlaat poort lijkt het zelfde, maar is bij deze toch wel een stuk nauwer aan de bovenkant.. Een normale vinger past er i.i.g niet erin, terwijl dit bij vertikaal dit wel ging.

Ik vermoed dat dit misschien een positiever effect kan hebben op het benzine verbruik.. Althans mengsel lijkt mij door de bobbel boven in beter in de cilinder te houden.. Dit moet nog alleen getest worden.


IMG_20211107_164609.jpg

De poorten.

IMG_20211107_164630.jpg

IMG_20211107_164645.jpg

IMG_20211107_164716.jpg

IMG_20211107_164656.jpg

Snap alleen niet wat op de bovenstaande foto waar dat `nokje` voor is? Iemand een idee? graag antwoord in me andere topic.


Voor het monteren van de cilinder gebruik ik deze montage `olie` (het is meer een soort kauwgom, maar goed bij een eerste droge start)

IMG_20211107_171708.jpg

Hierbij is het wel aangeraden om wat nitriele handschoenen aan te doen, wat het spul kleeft best wel goed.


Toen ben ik begonnen om het naaldlager in te smeren met het goedje van hier boven.

IMG_20211107_171737.jpg


Aangezien een origineel naald lager al gauw tegen de 11 a 12 euro aan zat.. Twee keer met mijn ogen knipperen en snel verder gekeken.

Voor 9 euro ben ik maar voor dit polini naald lager gegaan.. Prijs / prestatie verhouding zal die van polini wel zeker veel meer stress moeten kunnen verdragen.

IMG_20211107_171744.jpg


Voor het onderkwasten dit kwastje gebruikt dat bij wel ieder speel goed winkel te vinden is.

IMG_20211107_171839.jpg


Ik heb verder geen foto van het moment dat het naald lager in de montage olie zat. Maar je kan fotos die helemaal onderaan staan als het zelfde voorbeeld in gedachte nemen en dan dat die olie erop zit.


IMG_20211107_182921.jpg

En toen ging het zuigertje erop en was even rommelen met die C Circlips die erbij komen.. Was ik toch wel enig paar minuten zoet mee om die erin te priegelen.. Al geef ik zelf liever de voorkeur aan G clips. Want die draai je zo in het groefje van de zuiger.
Tijdelijk had ik even de onderste linker draadend eruit gedraait om de C clip aan de ontstekings kant makkelijker te monteren.
Daarna weer terug gemonteerd.


IMG_20211107_184654.jpg


Daarna de zuiger onder blubberen met montage olie, om te voorkomen dat bij de eerste droge start al de krassen op de zuiger staan.

Even als de cilinder (zie hier onder)

IMG_20211107_184706.jpg


IMG_20211107_185928.jpg


Voetpakking, cilinder en kop pakking erop gemonteerd. (sorry van de wat slechtere belichting, zal volgende maal gewoon de lamp van de telefoon aan laten bij de foto maken)

IMG_20211107_191110.jpg

En als laatst heb ik eerst de nieuwe bougie geprobeerd in de cilinderkop. De cilinderkop heb ik van een 2ehandse scooter.
Vond het niet de moeite waard om hier 56 euro voor een nieuwe kop te betalen als een vertikale kop precies hetzelfde is.
De gebruikte kop komt overigens wel van een originele speedfight 3 AC af.. Daarna de kop erop geschroefd en JOB is done.

Daarna werd het me een beetje te donker buiten en ben er mee opgehouden en naar binnen gegaan.


Wat er nog gedaan moet worden:

Nieuw spruitstuk moet er nog erop (is een werkje van niks)

Voor de midden standaard heb ik eerst nog speciaal vet voor nodig voordat ik deze erop ga zetten..

De ventilator moet nog even los, zodat ik de moer van het vliegwiel nog met 2 tikjes van de slagmoer sleutel goed vast kan zetten.

Moet ook nog kijken voor een achter rem schijf (deze moet nog besteld worden)
 
Last edited:
Update: 24-11-2021

Heb een financiele boost gehad.. Dus zou heel erg ver kunnen komen om de scooter af te maken...
Maar wegens dat gezeik met de corona pas, laat ik even alles voor wat het is.. Dus momenteel houd ik het project even op een laag vuurtje.
Probeer het dus even rustig aan te doen met geld. In moeilijke tijden kan je gewoon geen grote uitgaves gaan doen.
 
Update 11-12-2021

Ik heb maar besloten om een dikke (letterlijk want zo duur kost hij) bestelling te plaatsen.. Zodat ik de meeste onderdelen direct thuis heb liggen en sneller straks met de scooter al aan de slag kan.. Ik hoef dan alleen nog de wat goedkopere dingen erbij te kopen en dan is het klaar.

Heb express de dingen besteld waar echt wel een beetje spoed op stond en echt als eerste moest hebben.

Volgende besteld:

1x beenschild
1x voorkap (waar de koplampen in komen) H1 Sapphire blauw
1x Rechter koplamp nieuw (nieuwe gekocht omdat een 2ehandse vaak niet krasvrij is) (was niet goedkoop maar moest toch gebeuren)
1x Stootrubber horizontaal Peugeot origineel (geen idee dat die geleverd gaat worden, vermoed het van niet)
1x Achterlichtglas Peugeot Speedfight 3 origineel (had al een 2ehandse unit gekocht (eigenlijk alleen voor het kabelboompje) maar zag bij zandri
dan hun eigenlijk een complete unit verkopen zonder lampjes en kabelboom (die wilde ik gewoon overzetten van me oude op deze nieuwe zodat ik een nieuwe licht unit hebt die goedkoper is dan het origineel)

1x luchtfilterbox (kon dezelfde bij een shop hier in de buurt op halen voor 51 euro rond.. Alleen hier was die 49 euro en daarvoor ga ik niet voor rennen / moeite doen.)

1x snorkel voor de luchtfilter box
1x TUBE CLIP 22/33 voor het luchtfilter (dus snorkel en carb montage)
1x TUBE CLIP 32/44 L10
6x Schroef CBLX 4X16 origineel (om beiden koplampen in de voorkap te schroeven)

1x Bout M6X1,00-45 Peugeot origineel \ Bouten voor montage luchtfilter op carter.
1x Bout EMB H M6X1-60 Peugeot origineel /

2x Tapeind M6 Peugeot origineel (tapeind voor de uitlaat op de cilinder) kwam niet bij de nieuwe cilinder die ik eerder kocht.

1x ISOLATING FOAM origineel *voor de SLS uitlaat slang* Had wel de unit ergens online goedkoop opgevist, maar schuim zat er niet bij*

1x FLANGE SCREW M5X0,80-20 origineel (geen idee dat het geleverd gaat worden, maar deze zal de goede moeten zijn voor montage bobine aan het frame (anders kan ik er eentje van de ventilator pakken)

Het was een hele dure bestelling, maar dit zorgt er voor dat ik nou niet echt veel dingen meer nodig hebt.

Van de kappen heb ik nog nodig:

2x achter

2x onder

2x zijkappen.

Spoiler is als optie, maar kan eventueel een top koffer beugel monteren als het echt niet zo gaan.

Voor de rest nog de remmerij nodig (word allemaal nieuw) geen zin om veel tijd in te steken, dingen bij elkaar te zoeken en dan echteraf ongeveer net zo duur uitkomen dan een nieuwe set.

En dan nog de balhoofd delen en wat klein spul.
 
Back
Top