Opbouw Peugeot speedfight 3 2takt brom 2011 (REACTIE TOPIC)

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Hier kan je reageren over dit `project`.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

bartj

HousePaus
Aardig project zo te zien. Je hoeft je gelukkig niet te vervelen ben benieuwd naar het eindresultaat. En 1 gouden tip, elk project waar je als man zijnde aan begint kost altijd veel meer dan je berekend hebt. Of je nou een huis verbouwd een scooter opbouwt of wat dan ook altijd zitten er weer "kleine" rekenfoutjes in. Zolang je wederhelft maar niet weet wat het daadwerkelijk kost is het goed haha.
Als mijn vrouw zou weten wat ik al in mn zipje heb gepompt lagen de scheidingspapieren morgen al klaar

Succes nogmaals

Floris van bommelstijn

Boris the blade

Waarschijnlijk vergeten..., staat wel in zelfde sectie gepost.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Aardig project zo te zien. Je hoeft je gelukkig niet te vervelen ben benieuwd naar het eindresultaat. En 1 gouden tip, elk project waar je als man zijnde aan begint kost altijd veel meer dan je berekend hebt. Of je nou een huis verbouwd een scooter opbouwt of wat dan ook altijd zitten er weer "kleine" rekenfoutjes in. Zolang je wederhelft maar niet weet wat het daadwerkelijk kost is het goed haha.
Als mijn vrouw zou weten wat ik al in mn zipje heb gepompt lagen de scheidingspapieren morgen al klaar

Succes nogmaals

Dan is mijn vriendin een stuk makkelijker.. Heb het frame samen met de buurman opgehaald onwetende van mijn vriendin. (had geen vervoer, maar buurman wel een grote bus)
Daarna paar dagen erna toch gezegd.. Ging wel even tegen het dak aan.. Maar daarna had ik me er gewoon door heen gepraat.
Want achteraf komt ze er toch wel achter als de ene grote kap na de andere grote kap hier binnen komt met de post.
Gewoon uitlegt / gepraat wat ik van plan was.. Immers mijn schoonouders hadden ook niet met mij overlegd over een kinder speelhuisje wat ze ineens hadden gekocht voor mijn dochter.. Ding van plastic, maar toch best wel groot ding..
Ze noemde mij eerst egoïstisch, maar daarna gezegd dat ze van dat huisje ook niet overlegd had.. En nou schijnt het allemaal wel weer goed te zijn.
Immers word mijn oude scooter daarna toch weer verkocht. Dus zie het probleem dan ook niet zo.
Post automatically merged:

Maar om welk project gaat het dan? Misschien handig om er even een link bij te zetten...

Het is meer een opbouw project van een speedfight 3 2takt.

Ik heb eigenlijk altijd al peugeot scooters gereden, en bevielen me altijd eigenlijk wel.. Motorblokken rijden gewoon fijn.

Best wel fijn dat koppel op lagere toeren.

Beste origineel spul is vaak de cilinders, zuigers / krukas/ vario set ook best wel redelijk, goede achterpoelie set en koppeling.

Ik wilde vooral dit horizontaal blok hebben omdat het denk het vrijwel hetzelfde rijd, maar dan met een beter gemoduleerd carter en een beter inlaat traject.. En ook het gebruik van steek carburateurs dan met boutjes kloten.. Ook de scooter specs zoals goede remmen, voorvork, mooi km teller met toerenteller, grote 8liter benzine tank, en power socket en wat ruimere buddybak ruimte bevallen me dan ook meer dan wat ik nou heb op me oude peugeot vivacity sportline 4 uit 2006.

Het frame is overigens van laat 2011.. Dus opzicht nog redelijk milieuzone proef op dit moment.

Last edited:

bartj

HousePaus
Dan is mijn vriendin een stuk makkelijker.. Heb het frame samen met de buurman opgehaald onwetende van mijn vriendin. (had geen vervoer, maar buurman wel een grote bus)
Daarna paar dagen erna toch gezegd.. Ging wel even tegen het dak aan.. Maar daarna had ik me er gewoon door heen gepraat.
Want achteraf komt ze er toch wel achter als de ene grote kap na de andere grote kap hier binnen komt met de post.
Gewoon uitlegt / gepraat wat ik van plan was.. Immers mijn schoonouders hadden ook niet met mij overlegd over een kinder speelhuisje wat ze ineens hadden gekocht voor mijn dochter.. Ding van plastic, maar toch best wel groot ding..
Ze noemde mij eerst egoïstisch, maar daarna gezegd dat ze van dat huisje ook niet overlegd had.. En nou schijnt het allemaal wel weer goed te zijn.
Immers word mijn oude scooter daarna toch weer verkocht. Dus zie het probleem dan ook niet zo.
Post automatically merged:

Het is meer een opbouw project van een speedfight 3 2takt.

Mijn vrouwtje is ook niet moeilijk maar heb pasgeleden een naafje en een remsetje voor mn SP gekocht, als ik zou vertellen dat dat 700 euro was dan krijg ik het nog weken te horen. Dus laat haar maar lekker in de bubbel dat die racer een eurotje of 1000 heeft gekost.

Advertisement - register to remove this