Op zoek of repareren?

Manu76

Burn and rise...
Hoi,

kymco people 2t uit 2005.

Er zit een gat in mijn knipperlicht glas. Links achter. Heb ook al een advertentie geplaatst op marktplaats. Niets! (Ik kan het glas niet los niet vinden, of ik zoek niet goed)

Een complete unit voor 47 euro is mij te veel en onnodig!

Valt dit te repareren? Hoe? Zie foto

Ik zat al te denken aan een stukje transparant plasticglas te plakken met sec. Lijm.

Ik hoor graag jullie ideeën of heeft er iemand dit glas liggen?

Positie: links achter!
 

Attachments

  • 16008511970573203346408223164767.jpg
    16008511970573203346408223164767.jpg
    218.3 KB · Views: 15
Advertisement - register to remove this

je zou het kunnen proberen op te vullen met epoxy en het dan heel fijn vlak te schuren en dan nog fijner te polijsten. Denk niet dat het werkt maar is het enige wat ik kan bedenken qua repareren.

Ben je al bij een brommerzaak langs geweest om te vragen of zij het niet ergens voor je kunnen bestellen?
 
je zou het kunnen proberen op te vullen met epoxy en het dan heel fijn vlak te schuren en dan nog fijner te polijsten. Denk niet dat het werkt maar is het enige wat ik kan bedenken qua repareren.

Ben je al bij een brommerzaak langs geweest om te vragen of zij het niet ergens voor je kunnen bestellen?

Ja heb al 3 shops gehad maar helaas niets.
Ja dat epoxy ken ik. Vaak mee gewerkt bij mijn vorige baas maar in iets andere context.

Dus voor knipperlicht glas geen ervaring.

Ik zal carglass eens bellen. Je weet maar nooit! maar ik ga er niet van uit. Voor nu heb ik maar afgeplakt met plakband.
 
deze zijn het net niet he?


Die had ik ook gevonden maar ze hebben alleen recht en links en rechts voor en ik weet niet of de glaasjes ook achter passen.

Eens kijken of ik ze kan mailen.

Top mee gedacht!
 
Back
Top