ik ben een minarelli horizontaal blok onder een ander frame aan het bouwen.
en ben nu met een kabelboom bezig
en ben op zoek naar de stekker voor de cdi van een aerox van 2005 weet iemand hoe deze heten en waar ik er een zou kunnen bestellen ?
Carmo Electronics 6 polige CDI ECU stekker voor motorfiets [CARC020-6F (6 way CDI connector)] - 6 polige .090 waterdichte volledig gesealde vrouwelijke motorfiets stekker - Voor 16:00 besteld, is morgen in huis - 1 jaar garantie Passend voor draad van 0,5 mm tot 1,25 mm (22-16 AWG). Hard plastik...
Carmo Electronics 6 polige CDI ECU stekker voor motorfiets [CARC020-6F (6 way CDI connector)] - 6 polige .090 waterdichte volledig gesealde vrouwelijke motorfiets stekker - Voor 16:00 besteld, is morgen in huis - 1 jaar garantie Passend voor draad van 0,5 mm tot 1,25 mm (22-16 AWG). Hard plastik...
ik ben een minarelli horizontaal blok onder een ander frame aan het bouwen.
en ben nu met een kabelboom bezig
en ben op zoek naar de stekker voor de cdi van een aerox van 2005 weet iemand hoe deze heten en waar ik er een zou kunnen bestellen ?View attachment 65437
weet waar die voor is
ik was opzoek naar zoon stekker om mijn eigen kabelboom te maken voor mijn knutsel projectje
en heb ze ondertussen gevonden en besteld
bedankt voor de hulp
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.