op zoek naar een scooter

Ard2002

New Member
ha allemaal,

ik ben op zoek naar een lichtgewicht scooter van rijklaar onder de 90 kg. ik wil ook graag een scooter op geel kenteken en het moet een 2 takt zijn. weten jullie scooters die hieraan voldoen?

Mvg.

Ard
 
Advertisement - register to remove this

Een Tomos? Die zijn tegen de 60kg en in 45km/h verkrijgbaar op marktplaats . De Tomos heeft 2 automatische versnellingen, dus gas en gaan zoals op elke andere scooter.
 
Een Tomos? Die zijn tegen de 60kg en in 45km/h verkrijgbaar op marktplaats . De Tomos heeft 2 automatische versnellingen, dus gas en gaan zoals op elke andere scooter.
bedankt voor de reactie, maar ik heb al een tomos gehad en net verkocht. ik wil nu juist een scooter omdat ik dan een buddy heb waar ik allemaal shit in mee kan nemen, vind ik wel handig
 
waarom is het noodzakelijk dat de scooter onder de +/- 90 weegt dan ?
de meeste zitten wel tegen de 100 rijklaar.
en wat is jou budget en verwachting van de scooter naast het opbergen?
 
Op en van de standaard is gewoon een kwestie van wennen. Uiteindelijk gaat het heel erg makkelijk. En om voor die 10kg verschil maar kiezen uit enkele scooters is een beetje appart. En misschien kweek je zo nog wat spieren :rolleyes:
 
Het op de bok zetten van een scooter of motor is gewoon een kwestie van techniek.
Wat je in ieder geval niet moet doen is proberen de scooter op te tillen maar gewoon het hefboomeffect van de standaard te gebruiken.

Mijn Vespa GTS300 met een gewicht van ongeveer 170 kg (met alle vloeistoffen erin) gaat net zo gemakkelijk op de bok als de Sym Orbit 3 50cc van 113 kg (met alle vloeistoffen erin) van mijn zoon.
 
Back
Top