op zoek naar een onbegrensde cdi

ik heb een sym orbit 2 b klasse die ongv 55 rijdt. de varioring ga ik verwijderen zodra de sleutel aankomt, en ben ook aan het zoeken voor een onbegrensde cdi. bij de cdi die ik vind staat er “geschikt voor orbit”, mss een beetje een domme vraag maar is dit ook voor orbit 2 geschikt dan? wil gwn men geld er niet aan verspillen. en weet er anders iemand een goeie site zijn om onbegrensde cdi’s te kopen (voor orbit 2), thanks!
 
Advertisement - register to remove this

Vaak helpt het om gewoon even contact op te nemen met de webshop die je gevonden hebt. Hun kunnen je hierin het beste adviseren.
 
Niet alle Sym Orbit II hebben een CDI.
De Euro4 heeft een ECU-CLC met een elektronisch geregelde carburateur.
Dus zaak is om te controleren welke Orbit je precies hebt en contact op te nemen met de dealer of webshop.
Ik weet niet of de Euronorm op je gelijkvormigheidsattest staat vermeld anders kan een Sym dealer je daar ongetwijfelt mee helpen als je hem het Vin-nummer geeft.
 
ik heb een sym orbit 2 b klasse die ongv 55 rijdt. de varioring ga ik verwijderen zodra de sleutel aankomt, en ben ook aan het zoeken voor een onbegrensde cdi. bij de cdi die ik vind staat er “geschikt voor orbit”, mss een beetje een domme vraag maar is dit ook voor orbit 2 geschikt dan? wil gwn men geld er niet aan verspillen. en weet er anders iemand een goeie site zijn om onbegrensde cdi’s te kopen (voor orbit 2), thanks!
Heeft ie een cdi met een 4+2 stekker?
 
Heeft de sim orbit niet gewoon een gy6 blok met een sensor op de koppeling?(mits die cdi heeft en geen ecu)
 
Heeft de sim orbit niet gewoon een gy6 blok met een sensor op de koppeling?(mits die cdi heeft en geen ecu)
Er zijn ook exemplaren met het Peugeot 6-deukjes blok.... vandaar dat ik het vraag.
GY6 is zat meuk te koop op aliexpress.
Ik had zelf een orbit 1 met GY6 blok en verstelbare cdi. Ging als de brandweer
 
Heeft de sim orbit niet gewoon een gy6 blok met een sensor op de koppeling?(mits die cdi heeft en geen ecu)
Sym Orbit heeft 2 Varianten Motorblok .
1 Chinees blok
2 Het Sym Motorblok met de bekende 6 Deukjes , wat ook onder Speedfight 4 takt zit.
Post automatically merged:

Wat is dat precies? een deukjes blok,?
In de Carterkap zie je 6 Deukjes , Blok komt uit Taiwan.
Post automatically merged:

Sym 6 Deukjesblok.
Post automatically merged:

Chinees Sym blok
 
Back
Top