Op zoek naar een nieuwe uitlaat

ooodjjbooo

Well-Known Member
Nadat ik deze winter de scooter heb laten staan en hem pas deze week weer eruit heb genomen ziet mn uitlaat er flink beroest uit (staat altijd buiten). Normaal spuit ik hem ieder jaar over en gebruik ik hem opnieuw. Maar zo te zien zit hij flink aan zn einde (hier en daar wat scheurtjes)

Nu ben ik dus opzoek naar een leuke uitlaat. De uitlaat is vooral voor de herfst/winter periode bestemd ivm het eerder donker worden en het late werk dat ik heb (buren klagen nog wel eens over het geluid van mn Doppler S3R).

Nu wil ik wel iets vooruit gaan op vermogen met de uitlaat, echter wil ik hem toch redelijk stnd laten uitzien en het geluid wil ik niet 'te' hard hebben. Ik heb wel gezocht maar ook hier kom ik niet veel wijs uit.

De keuze in uitlaten is zover ik heb kunnen zien (stnd modellen):
- Sito+
- Bidalot CT1
- Turbokit Stnd
- Laser Pro Original RVS
- Giannelli Go
- Technigas Silent Pro
- Ixil Classic

Rest van de setup:
Type blok Peugeot Horizontaal DD
- Airsal 70 LC
- 17,5 D'O
- P1 vario

Persoonlijk viel mijn oog een beetje op de Turbokit uitlaat, aangezien de Stage6 Street een exacte replica hiervan moet zijn. Echter maak ik me bij deze uitlaat een beetje zorgen om het geluid..
 
Advertisement - register to remove this

Nadat ik deze winter de scooter heb laten staan en hem pas deze week weer eruit heb genomen ziet mn uitlaat er flink beroest uit (staat altijd buiten). Normaal spuit ik hem ieder jaar over en gebruik ik hem opnieuw. Maar zo te zien zit hij flink aan zn einde (hier en daar wat scheurtjes)

Nu ben ik dus opzoek naar een leuke uitlaat. De uitlaat is vooral voor de herfst/winter periode bestemd ivm het eerder donker worden en het late werk dat ik heb (buren klagen nog wel eens over het geluid van mn Doppler S3R).

Nu wil ik wel iets vooruit gaan op vermogen met de uitlaat, echter wil ik hem toch redelijk stnd laten uitzien en het geluid wil ik niet 'te' hard hebben. Ik heb wel gezocht maar ook hier kom ik niet veel wijs uit.

De keuze in uitlaten is zover ik heb kunnen zien (stnd modellen):
- Sito+
- Bidalot CT1
- Turbokit Stnd
- Laser Pro Original RVS
- Giannelli Go
- Technigas Silent Pro
- Ixil Classic

Rest van de setup:
Type blok Peugeot Horizontaal DD
- Airsal 70 LC
- 17,5 D'O
- P1 vario

Persoonlijk viel mijn oog een beetje op de Turbokit uitlaat, aangezien de Stage6 Street een exacte replica hiervan moet zijn. Echter maak ik me bij deze uitlaat een beetje zorgen om het geluid..

Ik rij al een tijdje met een leovince zx, maakt zeer weinig geluid en rijd goed, en niet te duur
 
Een paar punten die ik jou persoonlijk even wil zeggen.
1. Eerst even mn verhaaltje lezen ;)
2. De LeoZX staat niet in de lijst
3. Qouten op een firstpost is zo nutteloos
4. Ik zoek een stnd uitlaat. Voor de looks en prestatie heb ik mn S3R. Met de LeoZX zou ik er alleen maar op achteruit gaan.
 
Bidalot CT1.
Heb hem zelf onder m'n SR liggen. Leuk dingetje, ziet er goed uit.
De lak is niet helemaal pikzwart, maar een soort van donker grijs, best grappig. :)

Meer koppel dan met de std uitlaat, maar die was 9 jaar oud dus daar kun je niet van op aan.
En de prijs is ook gewoon goed.
 
ik zou voor de Sito plus gaan , maar mooier zou denk ik zijn een Leovinci navigator of SP3.

Dan zou het dus al de sito moeten worden, aangezien een navigator en een SP3 niet beschikbaar zijn voor mn type blok.

Bidalot CT1.
Meer koppel dan met de std uitlaat, maar die was 9 jaar oud dus daar kun je niet van op aan.
En de prijs is ook gewoon goed.

En hoe is het geluid van de CT1 verder als je deze zou vergelijken met andere stnd uitlaten?

De prijs maakt opzich niet zo heel veel uit, aangezien de uitlaten die ik op het oog heb toch rond de 80 tot 100 euro kosten.

Iemand nog ervaring met het geluid van de Turbokit aka de S6 street? Voor de gene die het blok niet geheel kennen, zou je het kunnen vergelijken met een Pia blok.
 
Back
Top