Op trekken 4takt scooter

Status
Not open for further replies.

Lorenzo P

Active Member
Hallo allemaal,
Als ik rij doe er vrij lang over om van 0 naar de 60 kmpu werkelijke snelheid te gaan dus van 0 trek ik op naar 63 op mijn teller dan weer na een paar minuten 65 op de teller pas het moment dat ik altijd het zelfde viaduct in rij trekt hij op naar 67 op de teller 60kmpu werkelijke snelheid maar daarna rijd ik natuurlijk weer heuvel op word het 66 65 op de teller maar als ik weer een rechte weg volg dan rijd hij wel weer 67 op de teller. (ook als ik het viaduct niet had gehad deed hij na een tijdje ook weer 67 op de teller) ik ben zelf bang dat omdat het een 4takt scooter is dat dat de reden is waarom dit is en als ik dit wil veranderen groter zou moeten uitpakken met bijv een betere uitlaat 70cc. Wie kan mij ongelijk geven. het is zo dubbel van 0 trekt hij in no time open naar 63 op de teller maar van de 63 naar de 67 doet hij er echt lang over.
 
Advertisement - register to remove this

Hallo allemaal,
Als ik rij doe er vrij lang over om van 0 naar de 60 kmpu werkelijke snelheid te gaan dus van 0 trek ik op naar 63 op mijn teller dan weer na een paar minuten 65 op de teller pas het moment dat ik altijd het zelfde viaduct in rij trekt hij op naar 67 op de teller 60kmpu werkelijke snelheid maar daarna rijd ik natuurlijk weer heuvel op word het 66 65 op de teller maar als ik weer een rechte weg volg dan rijd hij wel weer 67 op de teller. (ook als ik het viaduct niet had gehad deed hij na een tijdje ook weer 67 op de teller) ik ben zelf bang dat omdat het een 4takt scooter is dat dat de reden is waarom dit is en als ik dit wil veranderen groter zou moeten uitpakken met bijv een betere uitlaat 70cc. Wie kan mij ongelijk geven. het is zo dubbel van 0 trekt hij in no time open naar 63 op de teller maar van de 63 naar de 67 doet hij er echt lang over.

welke scooter is het???
 
ik zie het al een SYM , als je meer trekkracht wilt hebben zou ik je aanraden om een andere uitlaat te monteren.
of naar een scooterdealer te gaan die hem perfect kan afstellen op de vario.
 
ik zie het al een SYM , als je meer trekkracht wilt hebben zou ik je aanraden om een andere uitlaat te monteren.
of naar een scooterdealer te gaan die hem perfect kan afstellen op de vario.
Grappig ik zit nu te zoeken voor een uitlaat die werkt met mijn motor blok een SanYang 50 Carb. AIR 2V E4 helaas kon yasuni niet. Bedoel je met een andere uitlaat monteren hoger dan 50cc?
 
Alle euro 4 scooters hebben een ECU.. Omdat ze anders niet die milieu vast gestelde waardes kunnen halen.. Met een normale cdi zou je bij euro 2 blijven hangen denk ik zo.. Euro 4 gebruiken van die zuurstof sensoren en kunnen daardoor de benzine betere regelen.. Dus niet een constant hetzelfde mengsel, maar de ene keer wat meer als de andere keer.. Maar dat ligt aan verschillende variabelen.
 
Alle euro 4 scooters hebben een ECU.. Omdat ze anders niet die milieu vast gestelde waardes kunnen halen.. Met een normale cdi zou je bij euro 2 blijven hangen denk ik zo.. Euro 4 gebruiken van die zuurstof sensoren en kunnen daardoor de benzine betere regelen.. Dus niet een constant hetzelfde mengsel, maar de ene keer wat meer als de andere keer.. Maar dat ligt aan verschillende variabelen.
oh oke dus ik heb een injectie scooter geweldig :l
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top