Op stap met de bus met grote groep,wat NIET te vergeten...?

vanalles om je tijd te doden :) hehe wij hadden keer telefoon nummer van de buschaufeur gepakt.. had zijn mobiel naast um liggen. wij heel de tijd bellen onderweg. die kerel werd gek :p

*drinken
*blowtje
*discman/mp3speler
*hoop snoepies!!!
 
veeeeeel drinke
als je blowt nee je dat ook mee
discman is een goede
een geil wijf
veel vreten
kussen want je krijgt pijn in je nek
films vaak hebben ze tv's in de bus maar nooit goeie films
enja wees creatief neem de hele tering zooi mee waarvan jij denk het nodig tehebben
 
Neem ook goede muziek mee en zorg dat je dicht bij de trap in het midden van de bus zit want daar kun je vet ouwehoeren, ik heb nml 12 uur met vrienden en onbekende lekkere wijven in de bus gezeten. Is vet cool. Die trap is dus voordat je niet lam wordt van het zitten :D
 
Op het vorige school tripje naar Euro Disney zat ik naast een goeie vriend van me, echt een top gast, maar tis wel een echte Notoriours Big, een neger van 130 kilo. Nooit zo krap gezten 8P
 
Ik ga vrijdag om 11.00 richting Valkenburg met een groep.
Wat ik in me tas heb is:
Deo , schone boxxer , liter borrel gemixxed , geld
 
neem je eigen films mee om te kijken in de bus, de hele reis kijken naar films die je al 5x gezien hebt is ook niet leuk:rolleyes:

Verder natuurlijk GELD, geloof me, het is niet leuk om na 300 km er achter te komen dat je portomonee nog op je bureau licht:D

En natuurlijk drinken, eten, muziek, en nog meer dingen waarmee je jezelf (en anderen:D) kan vermaken
 
waar wij veel lol mee hadden was een zak spekkies:

kijken wie de meeste spekkies in z'n bek kon doen en dan nog de zin 'de geinfecteerde vagina bloedde hevig' kon zeggen :D

l00sheid, maar wel grappig :p
 
Lange reis met de bus:

- Veel vrienden
-Stok kaarten
-Veel losgeld
-Artic/bier
-Worstenbroodjes
-Muziek/discman/ghettoblaster
-Lekkere wijven
-Wat te lezen


En je komt je dag zeker door...........
 
Waar ik me 18 uur lang mee heb vermaakt naar Lloret:

-GB Advance
-Yahtzee comp. spel
-doelloos ouwehoeren
-sounds
-bij commentaar van de chauffeur in koor BULLSHIT roepen, of iets naar keuze.

En het belangrijkste:

Continue genieten van de prachtige omgeving (in jouw geval het Ruhrgebied) :)
 
idd wat MHRaymey zegt, de buschauffeur beetje pesten is altijd wel vet, zeker als je zoon zeur hebt die zijn bus willt schoonhouden (tip! pepernoten zijn weer te koop, de grootste vijand van de buschauffeur)

camera is wel vet, heb je altijd wel lol mee, en eten, veel brood ofzo, en een kussen
 
Back
Top