Op en top Hebo Zippie met leuk spul

Status
Not open for further replies.

Badr

Voddenbaal
Euhj mensen, leuk spul in de verkoop:
Ik heb een maand of wat geleden besloten dat ik ook maareens in 1 keer een phat scootje in mekaar wou pleuren. Aangezien ik nu bij een brom/fietsenmaken werk en zo makkelijk aan spulletjes kan komen.

Nou wil ik eigenlijk toch maar een motor kopen aangezien ik binnenkort aan m'n motorrijbewijs ga beginnen. Dus te koop, een Piaggio AC Zip (kilometerstand 2300 km) met superspulletjes eronder,waar nog maar 3 keer heel even mee is gereden, practisch nieuw spul dus. Pretlijstje:

Hebo racing alu 70cc cilinder
Hebo Racing II uitlaat
Italkit Binnenrotorontsteking
Hebo racing membraan
Hebo powerfilter voor 28mm Keihin carb.
Malossi overrange kit, compleet
Hebo racing vario
Hebo racing koppeling
Keihin 28mm carburateur vlakschijf
Hebo racing 12 pen krukas
SKF lager/keerring set
Keihin sproeiers 3x
Hebo racing V-snaar
Hebo variorollen, racing (3 gr, 3,4 gr)2x
Hebo handsvatten
Hebo Cross stuur, geannodiseerd alu rood. zie hebo site
Hebo racing spruitstuk speciaal voor Keihin 28mm
Fournales schokdemper achter geannodiseerd alu rood.

T gaat en kan best hard 8) Ik hoor wel wat als t je wat lijkt en doe maar een reeel bod

Greetz

Advertisement - register to remove this

Ik denk ook dat ie alles in een keer kwijt wil. Dit spul is idd echt nieuw en gaat VET!

Alles gemonteerd door ScooterHooligans; kwaliteit dus :)

Sorry, ik ben 24 uur per dag on-line, maarreh ik verkoop het liefst alles in 1 keer, dat is voor mij wel zo makkelijk enzo.
Richtprijs: 2500 euro, is misschien veel, maar alles is splinternieuw dus en nieuw zou alles bij elkaar (met de scoot 2e hands erbij gerekent) rond de 3000 zijn, dus het is in principe best weinag.
Ik hoor t wel

Ik kan wel ff een paar pics maken, maar zal niet echt boeiend zijn, iedereen weet hoe een zip eruit ziet tenslotte. Er zitten geen kappen op. T leek me een gaaf project: een kenkersnelle zip zonder kappen, maar een heel net ge-poedercoat frame en dan een zip sp voorvork erin en zelf een zitje maken ipv zo'n groot zadel. Maar ik ben tot nu toe gekomen tot het motorgedeelte en de kappen er niet op zetten. de rest zou nog moeten gebeuren.

Status
Not open for further replies.
Back