Onzin op het www!!!

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
Ha jongens, ik was net ff op die boogolinks startpagina aan het kijken welke scootersites ik nog niet kende. Ik ging ff kijken bij scooter-wereld (rechter kolom). Tip: kijk eens bij opvoeren, ik lig niet gauw in een deuk om dit tijdstip, maar dit sloeg nergens op. Het 15-jarige kereltje (ik mag dat zeggen want ik ben 20)dacht dat het AFZAGEN van het pijpje (ACHTERaan je uitlaat dus) voor meer trekkracht zorgt. Nou, sorry hoor.....Ik wil hem ook wel wijsmaken dat ie zonder voorwiel een hogere top heeft, vanwege gewichtsbesparing! Van het gedeelte "gastenboek" zou ik nog in een lachstuip liggen op maandagmorgen. Dit MOET je gewoon lezen, mensen, als je ooit denkt dat er op deze site iets onzinnings gezegd wordt! De site Revolution70 was wel leuk om te zien (hij wist tenminste waar hij het over had, de maker van scooter-wereld heeft nog nooit een snelle uitlaat gezien)! Nou, greetz & Good Night!
 
Advertisement - register to remove this

aaaaahhhh een scootin' lezer wat lief
smile.gif
 
het is natuurlijk niet erg als je iets niet weet , MAAR DOE DAN NIET ALSOF , en maak er al helemaal geen site van!

LOL
 
Ruud: over Scootin', je hebt wel een beetje gelijk. Maar ik moet zeggen, dat ik toch wel van alles heb geleerd uit dat blad (heb ze allemaal, want eigenlijk ben ik best oud voor scooterrijder). Het probleem van de gem. Scootin' lezer is alleen, dat ze alles klakkeloos overnemen, ze geven geen ruimte voor discussie. Neem bijv. de uitlaattesten, ofzo. Toch staan er een hoop zinnige dingen in die bijv. dat jochie van die site op het rechte pad zou brengen. Greetz to all!
 
Iedereen loopt hierpo scootin af te zeiken omdat ze zich beter voelen!

Zelf vind ik natuurlijk scootin ook niet altijd alles.

Maar ==> ik vind dus echt wel dat dat blad roelt! Check die raportages van special scoots, het gezeik op de minister... Kickuh man! Eindelijk een goed blad! Een blad waar ik plezier vna heb als ik het lees!
Die testen emt bijvoorboodl de scootin' booster... dat is toch ook gaaf!?! Kijk gewoon door muggenzifters heen, dat is voor kinder van 15 en 16!!!

Zon revolutionair blad moet gewoon blijven!!!

SvR
 
whaaaaaaaaaaaaaaa. wat een amateur.
gasten die nog niet op de site hebt gekeken moeten er even heen gaan. je lacht je dood.
voor al in de gastenboek.


scootin' is de beste scooter blad die ik ken.
scooterlive is pas zielig.
 
Ik heb het gelezen echt grappig , heb je dat andere stuk gelezen .......Ha luitjes ik ben Erwin, 15 jaar. Ik heb op dit moment nog geen scooter, maar ben nu hard aan het sparen voor een Aerox. Op dit moment ben ik helemaal gek van de Aerox Max Biaggi en de zilvere Aerox , maar de Aerox Max Biaggi is bijna niet meer te krijgen dus ga ik nu voor de zilver Aerox. Ik werk nu bij de Plusmarkt en het schiet al op met het geld. Nog even sparen tot 22 april (dan word ik 16) en dan hoop ik dat ik het geld bij elkaar heb en anders maar een tweede handse of zo......................Hij heeft wel geleik mooie scooters maar met zo'n inteligentie ken je beter niet zo'n mooie scooter nemen , trouwens waar haalt hij het geld vandaan , met vakkenvullen ? kan , maar lijkt me onwaarschijnlijk , als hij 16 is rijd hij volgens mij op een 2e hands Pech Maxi rond met 4 krantenwijkjes om een Aerox te halen , ik wil ik wil , ik wil ook wel een Villa met Zwembad maar ja, dat krijg ik ook niet van Sinterklaas !
 
Ik snap je niet, wil je nu beweren dat een 16 jarige geen scooter van 4900 gulden kan kopen ofzo?
 
Nee dat niet , maar ik wou ook op mijn 15 e een Aerox en een runner enz , maar dat wil iedereen maar de meeste komen toch thuis met een andere scooter , ik ook ik kwam thuis met een SpeedFight ( is ook niks verkeerds aan ) maar ik wil nog steeds een Runner !
 
Ha ha, toen ik 15 was, was de eerste Aprilia SR nog niet uit! Maarja, ik ging toen ook geen site maken over iets waar ik geen zak verstand van had. Ik zou het wel grappig als meer mensen eens wat "www-onzin" hier neer zet, valt er wat te lachen tussen de moeilijke keuzes en afstellingen. Ik ben blij dat jullie mijn mening over de site delen. Check trouwens Revolution70 voor hele serieuze shit! Greetz to all.
 
Back
Top