Isamu
a.k.a. OverLander
Middelen ter beschikking (linkjes zijn willekeurig en prijzen zijn veel goedkoper als je zoekt)
3G Superontvetter
Dasty ontvetter Professional
Motip Cold decreaser
Eurol Koudontvetter HF Plus
Bleko Wasbenzine
Iemand een suggestie hoe deze test te doen? Ik zat te denken aan een stuk aluminium en dan invetten en maar gaan inbranden of iets... Zit te denken hoe ik een cilinder kan reproduceren die aangekoekt is, bestaand onderdeel werk niet. Andere metaal soorten, plastic en dergelijke zijn ook ter beschikking.
Even zonder goede testen of gefilmd, de eerste ervaringen vanuit het verleden:
- 3G bleek het erg goed te doen als je een 10 minuten wacht, uitmuntend op glas.
- Dasty is echt massa hypnose en dikke rommel, kan niets vinden waar het op werkt.
- Motip niet getest (ga ik zo doen)
- Eurol superieur aan alles maar duur, werkt op alles tot nu toe.
- Wasbenzine niet getest, wel goed geschikt voor aluminium naar wat ik heb begrepen.
Ook getest maar geen voorstander (vreet in uiteindelijk en maakt verkleuring op alu):
- Diesel, aceton, remreiniger, thinner.
3G Superontvetter
Dasty ontvetter Professional
Motip Cold decreaser
Eurol Koudontvetter HF Plus
Bleko Wasbenzine
Iemand een suggestie hoe deze test te doen? Ik zat te denken aan een stuk aluminium en dan invetten en maar gaan inbranden of iets... Zit te denken hoe ik een cilinder kan reproduceren die aangekoekt is, bestaand onderdeel werk niet. Andere metaal soorten, plastic en dergelijke zijn ook ter beschikking.
Even zonder goede testen of gefilmd, de eerste ervaringen vanuit het verleden:
- 3G bleek het erg goed te doen als je een 10 minuten wacht, uitmuntend op glas.
- Dasty is echt massa hypnose en dikke rommel, kan niets vinden waar het op werkt.
- Motip niet getest (ga ik zo doen)
- Eurol superieur aan alles maar duur, werkt op alles tot nu toe.
- Wasbenzine niet getest, wel goed geschikt voor aluminium naar wat ik heb begrepen.
Ook getest maar geen voorstander (vreet in uiteindelijk en maakt verkleuring op alu):
- Diesel, aceton, remreiniger, thinner.
Last edited: