Ontsteking (Welke)?

nberlijn

******
Weet iemand misschien wat voor een soort ontsteking dit is en waarop die zal passen? Alvast bedankt!

12304404ew5.jpg


25419575sl3.jpg


83566909dy9.jpg


55866219ki3.jpg


94605930xg9.jpg


72683049cs0.jpg
 
Advertisement - register to remove this

2e foto zie ik een yamaha teken er in gestanst. Opzich ziet de ontsteking er mooi uit losse pickup met schroefje 2 aparte lichtspoelen er op.

Het lijkt ook op een minarelli grondplaat. Plus op het vliegwiel pasgaten voor koelvin.
 
Kweet ietsje meer hij heeft op een Aprillia SR gezeten en hij werkt ook nog haha en er zat ook een koelvin bij die heb ik ook gehad... + Het was een race ontsteking zeggen ze! Die zat op die Aprillia SR was een sprinter
 
een hoop kansloze reacties.8P Ik neem aan dan dat het op een oude verticale aprillia Sr heeft gezeten. Gezien de laatste foto van de achterkant van de grondplaat zou dat best kunnen. Wat mij betreft is het best een intressante ontsteking. Als je zelf je curve er mee kunt maken. ( doet denken aan beetje lionelli idee ontsteking.
 
Kwil graag achterhalen of je verschil gaat merken met dat ding....... Kan het miss gaan passend maken voor me peugeot.... Maar eigenlijk wil ik proberen te weten of het echt een *race ontsteking* is of een betere of what ever..
 
Back
Top