ontsteking kapot?

050conjo

Well-Known Member
mijn aerox heeft een probleem

mijn aerox reed gister redelijk goed stotterde bij lage toeren een klein beetje

nu reed ik vandaag naar school was er niks aan de hand tot het laatse stukje begon die te stotteren en soms een plof uit de uitlaat hij ging ook nog maar 20 of 30

toen ik van school naar huis wou starte die goed reed 10 meter begon die als een geak te stotteren en kwam er af en toe plof uit de uitlaat en ging die bijna tot niet vooruit

kan iemand me helpen want heb me scooter echt nodig voor school
 
Advertisement - register to remove this

Ploffen is de ontsteking. Dus andere bougie erin draaien. Mocht dat niet helpen verder even kijken naar dop, kabel enz enz...
 
oke want ik had al 2 andere bougies geprobeerd(geen nieuwe) en toen ging die wel anders doen
ik ha 1tje daar reed ie dus gister en vanochtend wel goed mee maar toen niet meer:?
welke hittegraad zo ik nodig hebben?
setup
malossi sport 70
yasuni r
17.5
malossi vari + koppeling
 
Te lage hittegraad mss, ga een graad of anders twee omhoog tov wat je nu had. En bekijk die bougie die erin zat eens, je kan het daar soms wel aan zien.
 
ja die bougie word nu elke keer zeiknat
maar dat snap ik niet want ik heb er nu sproeier 96 erin zitten en reed daarmee ook en toen gaf die aan dat ie iets te klein was en nu lijkt het alsof die verzuipt
 
ja ik heb standaard filter met buisje eruit
en hij start nu neit meer maar als ik hem kik en de bouguie eruit draai is die zeikant en zwart hij ging gister wel ff aan 2 keer pruttlen en toen viel die weer uit
ik snap er niks van want eerst had ik toch echt een te kleine sproeier en nu verzuipt ie met de zelfde?
 
Back
Top