Ontsteking Groot probleem ;/

nberlijn

******
Ik heb dus al heel lang hier en daar een probleem maar aangezien er nu veel gereviseerd is kan het bijna nergens meer aanliggen op het ontsteking-circuit na...

Ik ben nu elke dag zo'n beetje me Bougie aan het vervangen...
Ik rij een stukje en het gaat opeens pruttelle en knettere en vervolgens valt het uit erna start ik het weer en hoor je dikke knalle en ploffen... Vervolgens me bougie mega zwart en aanslag en nat , terwijl die normaal gewoon goed bruin is na mijn afstellen... Nu heb ik mijn ontsteking na gekeken alles zag er gewoon goed uit maar kheb al welles problemen met me ontsteking gehad! De kabels zijn een keer doorgesneden en me spoelen waren een x los gegaan en langs me vliegwiel een beetje gschaaft maar niet echt schade alleen kabels door , nu heb ik dat met kroonsteentjes goed vastzitten....

Nu snap ik dus niet hoe komt het dat mijn bougies rond de paar uur rijden kapot gaan ;/ Ik heb veel soorten bougies geprobeed met R en A en H en 7,8,9 en weet ik veel met wat voor exta tekentjes, maar het blijft gebeuren... ik ben bang dat me ontsteking of CDI? of Bobine? of iets anders goed kapot is... voor ik alles reviseerde @ blok was dit ook een x gebeurt maar toen dee ik een nieuwe bougie erin en was het weer ff over en 2 dagen later liep het zaakje weer vast..

Mijn vraag is dus waar kan dit aan liggen ???

Scooter :
Peugeot Speedfight 2

Mijn Setup :
MHR Replica 70cc (Nieuw)
MHR Multivar (Nieuw)
MHR Fly Clutch (Nieuw)
MHR Kevlar V-Snaar (Nieuw)
MHR PowerFilter E5 (Nieuw)
Dell'Orto 17,5mm PHVA (Nieuw)
Std. Membraam maar plaat stukje verder open
MHR Carbon Membraam Klepjes (Nieuw)
Doppler Spruitstuk (Nieuw)
Doppler Krukas (Nieuw)
Doppler Powerbox (Op Spruitstuk) (Nieuw)
Yasuni R
Carters Getuned (Inlaten vergroot, Spoelkant is groter + alles is gepolijst)

Afstelling :
Sproeier : 95
Gasnaald stand : stand 1 van 5 (meer benzine)
Luchtstelschroef : 2 slagen open

Rollen : 6,0 Gram
Shim : 1tje
Drukveer : Malossi Geel
Trekveertjes : Omega Zilver
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top