ontsteking en vliegwiel eraf zonder vliegwieltrekker

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Nog maar een keer dan: Zet je moet van je krukas op het einde van zijn schorefdraad zodat er geen schroefdraad uitkomt, pak dan een hamer en geef een tik op de moer... Vliegwiel laat dan vanzelf los..
 
Wij hebben het met gasbrander gedaan, nadat dat T*fusding zelfs met vliegwieltrekker er niet af wilde 8P (was compleet gaar)
Maar dat is niet de manier als je hem nog wilt gebruiken :p. Beter maar ff zo'n trekker halen joh, anders kan je idd met hamer kleine tikjes geven, met Puch maxi's werkte dit ook altijd ultiem :D
 
Originally posted by monstaboy
Ik heb gewoon met een hamer er een tijdje met beleid op zitten meppen. Paar klappen geven, draaien, nog een paar klappen, and so on. Dan komt ie ook wel los, en m'n as is nog heel.

Tsja je as zal zo ook heus niet breken :rolleyes: , maar wel eens gedacht aan de 'uitlijning' van de krukas |( .... koop gewoon een vliegwiel trekker, kost toch bijna niks....
 
Originally posted by MaRossi
Tsja je as zal zo ook heus niet breken :rolleyes: , maar wel eens gedacht aan de 'uitlijning' van de krukas |( .... koop gewoon een vliegwiel trekker, kost toch bijna niks....

Met mijn as is nog heel bedoel ik dus dat ie in orde is, niet gebroken niet krom niet gesmolten niet verdampt. Als je het vliegwiel gewoon vasthoudt met je hand en dan met beleid een paar tikken geeft overal op het vliegwiel richt je echt geen schade aan hoor.
 
Nee, tuurlijk niet, maar als hij krom is merk je dat toch tijdens het rijden? Dan presteert hij minder, hoor je misschien vage geluiden, en wordt het probleem na een tijdje erger. Mijn krukas is nog gewoon in orde. Waar maken jullie je druk om zeg. :rolleyes:
 
als je met een hamer op je huis tikt onderbreek je je mechnetische veld en kun je hem er zo afpakken.. of ik dat met een ontsteking van 400 euro zou dan .. denk het niet
 
Originally posted by malossifreak
als je met een hamer op je huis tikt onderbreek je je mechnetische veld en kun je hem er zo afpakken.. of ik dat met een ontsteking van 400 euro zou dan .. denk het niet

B*llshit...
 
Is idd bullshit. Iets is magnetisch als alle polen dezelfde kant op staan. Met een hamer ram je die door de war zegmaar, daarom is het ook niet meer magnetisch. En dan kan je 'm er idd zo af pakken.
 
Originally posted by monstaboy
Is idd bullshit. Iets is magnetisch als alle polen dezelfde kant op staan. Met een hamer ram je die door de war zegmaar, daarom is het ook niet meer magnetisch. En dan kan je 'm er idd zo af pakken.

Sorry, maar met wie ben je 't nou eens?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top