ontplofte accu

Luuk R.

Well-Known Member
Nou ik heb vrijdagavond ook weer iets meegemaakt zeg. Ik zit op bed een beetje te internetten, laptopje op mijn schoot niets aan de hand verder.
Op een gegevenmoment een harde knal, vlam uit mijn laptop, en een hoop rook, dus ik denk wat gaan we nou toch weer krijgen. Laptop aan de kant geflikkerd en meteen de stekker er uit. Ik had toch wel last van mijn been dus ik kijk naar mijn broek zit er gewoon een dikke brandplek/gat op mijn broek en hetzelfde geldt voor mijn dekbed. Ik schrok me kapot natuurlijk, en zelfs mijn moeder werd wakker van de knal. Heel mijn kamer stonk en overal lag rotzooi. Laptop zelf stond net 10 minuten aan en de koeling is was gewoon vrij want dat soort dingen let ik wel op, no way dus dat die laptop te heet was. Is dus mijn accu ontploft.

fototjes van de accu:

P1010114-1.jpg

P1010112.jpg

P1010111-1.jpg

P1010110-1.jpg


Dus ik zaterdag morgen naar de zaak waar ik dat ding gekocht heb, verhaal helemaal uitgelegd en die mensen daar hadden zoiets ook nog nooit gezien. Er zou vandaag gebeld worden en ze verwachtten me wel een nieuwe laptop aan te kunnen bieden. Nu hadden ze het over een laptop met ongeveer de zelfde specificaties of misschien iets beter, wat natuurlijk heel redelijk is als je laptop kapot is. Nu vind ik het een heel ander verhaal als je laptop op je schoot in een bom verandert . Laptop zelf is een jaar of drie oud en is een half jaar geleden onder de garantie nog voor 600 euro gemaakt. Hierbij is er overigens ook een nieuw moederboard in gekomen en had ik ineens geen hdmi aansluiting meer in mijn laptop zitten. Het gaat hier overigens om een HP Pavilion. Wat zouden jullie doen? Eventueel een belletje naar HP zelf of iets dergelijks of hier nog iets aan gedaan wordt? Volgensmij als zoiets in amerika gebeurt ben je dik miljoenair. Heeft er iemand nog een advies wat ik hieraan zou kunnen doen?
 
Advertisement - register to remove this

Zo gek, snel naar HP bellen, en je laptop etc allemaal bijhouden, niks afgeven. Denk dat je wel een aardig sterk verhaaltje kan maken hierover. :W
 
De kracht van sociale media gebruiken. Blog, twitter, facebook.. Zorgen dat je verhaal rond gaat. En opeens krijg je een mail van HP met excuses en een vergoeding!

Kijk maar wat youp van 't hek heeft gedaan met T-mobile.. Er zijn genoeg voorbeelden van niet bekende mensen die via sociale media hun verhaal hebben verspreid en er een oplossing mee geforceerd hebben!

http://www.nickdemey.be/2010/11/22/...nst-contacteren-facturen-waanzin-kastje-muur/

Voorbeeldje van vandaag. Minder dan 24 uur en een probleem van + €3000 was verholpen!
 
Last edited:
ja dat dacht ik dus ook al. Laptop ligt nu alleen al bij de computerzaak. Ik wacht even af met wat voor oplossing zij komen en anders maak ik er wel werk van.
 
ja dat dacht ik dus ook al. Laptop ligt nu alleen al bij de computerzaak. Ik wacht even af met wat voor oplossing zij komen en anders maak ik er wel werk van.

Ga je laptop en alle dingen erbij terug ophalen man, straks bellen ze HP en is ineens alles verdwenen. Nu weet ik wel dat HP een nogal goede klantenservice heeft hier in belgie allesinds.
 
Wat je er best aan doed heb ik geen idee van.
Maar ontploffende accu's is alles behalve zeldzaam.
Ben dit soort dingen al meermaals in het nieuwe tegengekomen. GSM's en laptops.

Ik moet zeggen dat je er zelf nog heel goed vanaf komt.
Natuurlijk blijft het dik balen als zoiets gebeurd!

Ik hoop dat je er wat van krijgt. En toch op zen minst de geleden schade,
kleding, spaalgoed,...
 
dat weet ik niet, er is mij nooit een mailtje gestuurd. daarbij komt nog dat hij een half jaartje geleden nog gerepareerd is dus dan hadden ze als dat nodig geweest zou zijn ook ff die accu kunnen vervangen.
 
Back
Top