Gijs
(L)R0berT(L)
Hoi
IK heb een probleem met mn , gare , kymco
Bespaar me de "koop een echte scooter" crap , heb ik vrij weinig zin in.
Ik heb dus een kymco , mhr-r , 21mm , malossi vario , snaar blabla
Eerst had ik wat geklooi met luchtdicht maken , nu zit het dus luchtdicht
Maar , als ik start , wil ie vaak niet , en als ik het zonder uitlaat start , dan komen er vlammen van 15/20 cm lang uit de uitlaatpoort..
Als het goed is staat de onsteking dant de laat?
De grondplaat is echter niet te verdraaien , dus mijn vraag is :
Wat kan er fout zitten ?
Cdi ? , Bobine ? Ontstekingsmodule zelf?
Iemand een idee?
Soms loopt het blok even , maar heel schokkerig , ws omdat het op het verkeerde moment vonkt , waardoor de zuiger halverwege weer terug word gedrukt oid
Iemand een idee ,laat het me weten
IK heb een probleem met mn , gare , kymco
Bespaar me de "koop een echte scooter" crap , heb ik vrij weinig zin in.
Ik heb dus een kymco , mhr-r , 21mm , malossi vario , snaar blabla
Eerst had ik wat geklooi met luchtdicht maken , nu zit het dus luchtdicht
Maar , als ik start , wil ie vaak niet , en als ik het zonder uitlaat start , dan komen er vlammen van 15/20 cm lang uit de uitlaatpoort..
Als het goed is staat de onsteking dant de laat?
De grondplaat is echter niet te verdraaien , dus mijn vraag is :
Wat kan er fout zitten ?
Cdi ? , Bobine ? Ontstekingsmodule zelf?
Iemand een idee?
Soms loopt het blok even , maar heel schokkerig , ws omdat het op het verkeerde moment vonkt , waardoor de zuiger halverwege weer terug word gedrukt oid
Iemand een idee ,laat het me weten
Last edited: