This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Onmogelijke shit SR VIPER

hollandrules

Well-Known Member
Oke luister, ik heb een sr viper van een maat van me gekregen helemaal in orde aleen de waterpomp voorlichtje en handvaten waren kapot. ; vervangen en niks aan de hand. hij had wel 1 raar ding ; constant stotteren, dat deed hij echt de hele tijd dus wij eventjes naar bougie en kabels gekeken, bleek dat er een Auto bougie in zat! niks raar dus dat hij zo slecht liep, nieuw bougietje en dop gehaalt aangesloten en hij reed ''perfect'' tot de 45 daarna begint hij weer als een dolle te stotteren en dan gaat hij nie veel harder meer , af en toe trekt hij wel gewoon door tot 80 maar meestal houd hij alles in vanaf half gas, nou heb ik nog iets ontdekt dat ik niet met licht kan rijden,,:S als ik het licht aan zet begint hij zo erg te stotteren en knallen uit de pijp alles dat hij maar 5kmu haalt denk ik. dan hier nog iets mooiers dit hele probleem kan ik verhelpen door mijn achterrem contstand heel lichtjes in te houden? zo kan ik rijden met licht en zonder stotteren ( in iedre geval weinig) dan nog iets mooiers haha toen ik dus aan het rijden was met licht had ik op een gegeven moment vol gas en 80 reed hij niet ;;wat hij wel kan;; dus ik zet me licht uit + rem los en daar ging die zeker 1 km 80 gereden zonder stotteren!

eeh kan iemand mij vertellen wat er mis is?O-) haha echt een te gekke scooter ..

groeten tommie

ik heb het ook gehad @ mijn peugeot. Daarbij kwam nog eens kijken dat mijn koplamp wanneer hij zelf zin ha eens uit en aan ging. En mn dashboard licht knipperde als een gek. Heb toen 2 weken lopen klooien om draden door te meten en dingen te vervangen maar hielp geen donder. Dus heb er een nieuwe kabelboom in gehangen, cdi, bobine, span reg, zekering, startrelais en knipperlicht relais. Probleem was toen ook opeens weg. Heeft wel wat gekost maar k had geen zin om na 2 maanden kabeltjes meten en vervangen net zoveel uit te hebben gegeven aan matriaal als meteen een nieuwe kabelboom zetten...