Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.


vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

oke weet ik dat ook weer :D haha

Maarja ik heb zelf ooit een motoforce rpm gereden en die heeft het echt lang volgehouden.
Eigenaar na mij rijd er nogsteeds meer rond zonder problemen dusja. Ook op motoforce krukas trouwens.
 
Last edited:
Zal ik jou eens een geheimpje vertellen?
{!De duurdere motoforce en de bototech cylinders komen van dezelfde taiwanese band gerold!!!!
Met dien verstande dat motoforce daarnaast ook nog veel slechtere chineze import prulzooi verkoopt.


Die hendige duitse reclame boys van motoforce/str8/etc (misschien dezelfde marketing opleiding gehad als stage6 reclame mannschaft) kunnen zelfs een uitgedroogde hondedrol als kwaliteitsproduct positioneren.

Amen!
 
is dat afzeiken? ;) bedoelde er maar mee dat hij 3weken moest wachten op zoon achterlicht? en dan nog eens verkeerde dingen opsturen. :+ sry dude maar dat vind ik niet echt top service ook al doen ze vriendelijk (wat altijd de beste optie is zowel als koper en verkoper) vind ik dat ze wel wat netter mogen werken. trouwens als een shop mij wil betalen voor scooterparts af te zeiken mogen ze altijd PM sturen lol :+ wil zoon shop gerust een nieuwe kans geven als ze veel onderdelen is een keer op voorraad hebben (en het ook aangeven op hun site als ze het niet hebben) maar dan moeten ze dat ook een keer doen.
 
Last edited:
Wat die Stephan zei klopt zowiezo al niet, jij besteld wat en jij had dan waarschijnlijk vooruit betaald, en dan sturen hun het onder rembours waardoor jij 2x moest afrekenen, beetje krom niet
 
is dat afzeiken? ;) bedoelde er maar mee dat hij 3weken moest wachten op zoon achterlicht? en dan nog eens verkeerde dingen opsturen. :+ sry dude maar dat vind ik niet echt top service ook al doen ze vriendelijk (wat altijd de beste optie is zowel als koper en verkoper) vind ik dat ze wel wat netter mogen werken. trouwens als een shop mij wil betalen voor scooterparts af te zeiken mogen ze altijd PM sturen lol :+ wil zoon shop gerust een nieuwe kans geven als ze veel onderdelen is een keer op voorraad hebben (en het ook aangeven op hun site als ze het niet hebben) maar dan moeten ze dat ook een keer doen.

Anders stap je met je dikke reet op je scootertje en ga je gewoon naar je dealer toe
 
Krom?
Dat is zo krom dat het inmiddels afgebroken is. :+

Ik had ook echt helemaal uit me panty gesprongen als ik nog eens 8 euro meer moest betalen terwijl je het nog duidelijk hebt gemeld.
 
Krom?
Dat is zo krom dat het inmiddels afgebroken is. :+

Ik had ook echt helemaal uit me panty gesprongen als ik nog eens 8 euro meer moest betalen terwijl je het nog duidelijk hebt gemeld.

Als jij iets bestelt met vooruit betalen, staat dit ook op de factuur. Daarom is het krom raar of panty hoe je het wil noemen
 
is dat afzeiken? ;) bedoelde er maar mee dat hij 3weken moest wachten op zoon achterlicht? en dan nog eens verkeerde dingen opsturen. :+ sry dude maar dat vind ik niet echt top service ook al doen ze vriendelijk (wat altijd de beste optie is zowel als koper en verkoper) vind ik dat ze wel wat netter mogen werken. trouwens als een shop mij wil betalen voor scooterparts af te zeiken mogen ze altijd PM sturen lol :+ wil zoon shop gerust een nieuwe kans geven als ze veel onderdelen is een keer op voorraad hebben (en het ook aangeven op hun site als ze het niet hebben) maar dan moeten ze dat ook een keer doen.

dit is de normale gang van zaken @ scootparts ....

iets op niet op voorraad hebben kun je mensen niet afrekenen , maar wel dat ze constant de verkeerde troep op sturen ...

en dan ook nog niet hun eigen fout herkennen en de verzenkjosten voor het retourneren niet terug betalen.. (tot een paar keer aan toe)


maar als het je niet bevalt , bestel er dan gewoon niet weer...

van mij part besteld er niemand meer bij Scootparts...

en betaald krijgen om scootparts af te zeiken? dat doe ik gratis nog wel ;)
 
Spambots kopieren tegenwoordig ook random posts, en hebben de spam dan in hun signature staan. Zo lijkt het net of ze gewoon een normale member zijn. Heb de betreffende posts + reacties verwijderd :)
 
Ik ben wel ook 1 maand bezig met me eigen winkel en webshop maar je kan onmogelijk alles op voorraadt hebben, en als je iets niet op voorraadt heb, kan het alsnog binnen 3/4 dagen bij de klant zijn. Voor velen is 3/4 dagen teveel maar dat is een doorsnee termijn.
 
Tegenwoordig werkt het allemaal anders, bijna geen enkele webshop zonder winkel heeft een grote voorraad.

Er zijn gewoon te veel onderdelen die je op voorraad moet houden zoals Martijn ook al zegt, verder hebben de meeste scooter webshop's zoals ons een beperkte vooraad. Wij hebben alleen de goedlopende onderdelen op voorraad liggen.

Dit komt natuurlijk ook omdat webshop's vaak geen winkel pand hebben en dus eigenlijk niks zo verkopen en via internet worden toch vaak de zelfde onderdelen gekocht.

Plus dat de groothandels ook steeds flexibeler worden, zo heb ik met mijn eigen leveranciers een 24 uurs levering. Waardoor als ik het niet op voorraad heb de volgende dag eigenlijk nog op de post kan doen en de bestelling altijd binnen 2 dagen door TNT post word aangeboden.
 
Alleen feiten, alleen ligt het er natuurlijk weer aan wat je er naast nog doet. Ik heb circa 125m2 opslag met stellingen, maar geen showroom. Maar ik ben pas 4 weken begonnen,

Mischien kunnen jullie je mening geven over de kleuren instellingen, banner wordt nog aan gewerkt. www.scootershoppen.nl
 
ziet er toch al professioneel uit. alleen de letters bovenaan je site zou ik veranderen (hoe noemt zoiets nu weer een banner zeker?) trouwens al bestellingen gehad? edit, lol staat er gewoon :+
 
Last edited:
Logo idd, en een streven zou zijn allemaal eigen product foto's of in elk geval met blanco of eenzelfde achtergrond kleur, maar ik begrijp dat dat een erg tijdrovende klus is.. is ook geen prioriteit, Logo wel, lettertype.

Product image (Engels), Artikel (Nederlands), Price (Engels). Ofwel, talen lopen her en der nog door elkaar heen. En het feit dat achter Winkelwagentje (rechts) de tekst "lees meer" staat is een beetje apart, meestal staan er daar de eerste paar items opgesomd en dan onderaan dat lijstje van de eerste 5 items uit het winkelwagentje iets van "Volledige inhoud bekijken" oid. Of de tekst Winkelwagentje klikbaar, met niks erachter (alleen de producten die erin zitten eronder)
 
Last edited:
ziet er toch al professioneel uit. alleen de letters bovenaan je site zou ik veranderen (hoe noemt zoiets nu weer een banner zeker?) trouwens al bestellingen gehad?

47 4 via de webshop, maar webshop bestaat pas een weekje. Merendeel verkoop ik aan de deur tot nog toe. En zoals ik zei de banner/logo wordt aan gewerkt:)

@lodewijk, thnx voor de tips. Alleen om nou alles van andere shops na te apen heb ik ook weinig plezier aan snap je. Product foto's vind ik wel prima zo, lekker clean en goed zichtbaar wat je koopt.

Vinden jullie Ideal ook een musthave?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top