Online winkels + ervaringen #2

Advertisement - register to remove this

Easyparst vind ik een goede site.
Altijd netjes antwoord op je vragen.spullen op tijd binnen.
Mocht iets niet op vooraad zijn,geeft hij je een belletje met de vraag of je wilt wachten/iets anders wilt of je geld terug wilt.
Laatst had ik een start pushbutton besteld,kreeg ik een of ander all busje.
Dus gelijk gemaild.foto erbij.mailtje terug dat ik dat busje weg mocht gooien en dat het goede onderdeel niet op vooraadwas,maar gelijk bestel was.
Goede service dus.alleen jammer dat je alleen via mail kunt corresponderen.
Telefoon is toch directer..

Funscooters net een bestelling gedaan.was op vooraad,dus verwacht het deze week nog.
 
tja , maar als ze met iedereen steeds aan de telefoon geile gesprekken moeten houden word het ook niet wat ;)

gewoon een beetje geduld is niks mis mee hoor :)

easyparts heeft imo idd ook een zeer goeie service.
 
ooit een keer iets besteld via internet nooit meer was dus opeens een levertijd van 4 weken.

ga de volgende dag naar de zaak in de buurt en alles op voorraad voor de zelfde prijs en soms zelfs goedkoper en is het er niet volgende dag gewoon in huis.
 
Last edited by a moderator:
easyparts is zeer goed , en altijd nog of geleverd gehad of geld terug..

ook levertijd werd altijd vermeld ,en na een bepaalde periode vragen ze altijd wat je wilt , wachten , ander product of geld terug..

dit kan voorkomen , maar dit is niet iets van internetshops , juist bij dealers gebeurd zoiets veel vaker nog , dit omdat de meesten maar weinig op voorraad hebben en het dus besteld moet worden , wat al langer duurt iig.

daarnaast zijn de meeste dealers stukken duurder ,en sommigen willen je ook van alles aansmeren..

dus of dat nou zo geweldig is ;)

en tuurlijk zijn er goedkope en goeie dealers , maar HEEL VEEL hebben gewoon net niks op voorraad..
 
Jos Dijkman;

Knipperlichten voor achter besteld voor mijn Zip. Waren niet meer op voorraad, netjes hiervan op de hoogte gebracht. Ik kon kiezen om mijn geld terug te krijgen, of om +/- 5 weken te wachten tot ze er wel waren. Ik gezegd dat ik wel zou wachten, was geen probleem.

Ook meteen gevraagd of ze de zelfde set voor aan de voorzijde konden toevoegen aan mijn bestelling, was geen probleem. Ik zei dat ik daar dan wel geld voor over zou maken.

Nu zo'n 2-3 weken verder krijg ik email dat de knipperlichten ''eindelijk'' op voorraad waren (2 weken eerder dan verwacht dus!) en dat hij de set voor aan de voorzijde erbij heeft gedaan. Hoef pas geld over te maken als ik het pakket heb ontvangen. Dikke + weer dus.

Easyparts:

Wat klein spul besteld, waaronder de Xenon set van € 104,50. 2 dagen later krijg ik te horen dat deze set niet meer leverbaar is en ik het geld krijg teruggestort. De rest van mijn bestelling is vandaag de deur uit gegaan. Spijtig dat ze de verlengkabel voor naar de accu twv € 9,- waarschijnlijk niet eruit hebben gedaan. Spreekt voor zich als de set niet leverbaar is, dat ik die verlengkabel ook niet nodig heb.

Maar gelukkig is het maar € 9,- waar ik verder ook niet moeilijk om ga doen. Wederom ook weer top service daar.

2 zaken die hun zaakjes prima in orde hebben, zeer snelle levering en uitstekend contact met klanten over de bestelling.

Edit:

Nog contact gehad met Easyparts over de verlengkabel, en mag die retourneren in een envelopje. Dat bedrag krijg ik dan ook nog teruggestort. Helemaal niets op aan te merken, gewoon SUPER!
 
Last edited:
ik had ook even een nieuwtje voor de mensen die weleens kopen bij speed-parts.nl.

deze web shop is niet meer in handen van de jager scooter in lutjewinkel, maar is door iemand gekocht die een aan huis winkel/shop runt.

niet egt een aanrader om wat te kopen, alles duurt lang, gaat erg traag. geen idee hoe de ervaring van adnere daar mee is laatste tijd, maar dan weten jullie dat!
 
Weet niet of het hier helemaal op ze plaats is (en of het mag), maar wil het toch even delen.

-

Heb namelijk een begrenzer besteld, de euro begrenzer!

Voor een Zip 4T SNOR met alleen de vario ringen eruit.

Het contact was goed, en duidelijk.
Het telefoonnummer is echter niet op de site vermeld, maar met google zo gevonden.
En binnen een week stond hij voor de deur om hem te monteren.

Hij ontgrenst de CDI ook voor je.

Al bij al een klein half uurtje werk, en de begrenzer werkt perfect.
Je kan ook prima met begrenzer aan rijden, hij happert niets, of wat dan ook.

Na montage ging ik ook een testrit maken, en hij zei dat hij daar niet op ging wachten.
Wat dus aangeeft dat hij er al zoveel heeft gemonteerd, dat hij zeker wist dat het werkte.

Voor € 45,- monteert hij hem dus. (dit is inc de begrenzer zelf + ontgrenzen)

Hij heeft ook originele Kokusan CDI's voor € 40,- te koop, dus je kan je originele CDI gewoon intact houden.

-

Ben dus erg tevreden ermee!!

-

Voor de mensen die het niet weten: http://www.begrenzer.nl/products.html
 
PM Tuning, Engeland. Wat onderdelen besteld die in NL/DE niet of moeilijk te krijgen zijn. OA een versterkt koppelingshuis van PM voor Piaggio 125/180 blokken. Nu 2 maanden later nog steeds niet binnen :| Al 2x reminder gestuurd, 1x antwoord gehad, goed botte mail dat ik gewoon af moet wachten. Kutzaak.
 
Tot nu toe alleen besteld bij Easyparts en Scootparts. Voor kleine dingen zoals rolletjes of dat soort ongein doe ik geen bestellingen bij online shops.

Mijn ervaring over scootparts zijn wel positief. Ze hebben een vrij groot assortiment, lage verzendkosten en zijn volgens mij toch echt de goedkoopste met alle onderdelen!

Minpuntjes:
- Contact: Meestal korte antwoorden en niet echt duidelijk antwoorden, telefoonnummer hoef je nog niet eens te proberen.
- Website: Website is niet echt heel erg overzichtelijk. De beschrijving klopt niet altijd en of het artikel wel past op je scooter.
- Leverbaar / niet lieverbaar: Helaas wordt dit niet op de website vermeld, hierdoor heb ik bijvoorbeeld bijna een week op een luchtfilter moeten wachten wat erg jammer is.
 
Last edited by a moderator:
Scootparts:

- Prima service
- Ook onderdelen te bestellen die niet op de site staan
- Redelijk snelle levering, af en toe wat lang, maar ik bestel altijd voor het weekend dus dan lijkt dat zo... :)
- Bestellingen zijn altijd netjes geleverd!


Espower:

- Goede service
- alles wordt netjes geleverd
- veel onderdelen voor de wat minder bekende merken enzovoort.
- levertijd is snel!
 
Back
Top