Online winkels + ervaringen #2

Advertisement - register to remove this

Josdijkman: weer een bestelling afgerond! Binnen 2werkdagen was het in huis terwijl het om orginele rieju onderdelen gaat! Erg goed dus

Bromfietsshop: ook weer een bestelling afgerond! Hier duurde het 3werkdage! Ook nog heel netjes! Jammer dat ik 2euro kreeg terug gestort en er dus geen prop bij m'n bestelling zit zonder wat te melden of iets

Maar over het algemeen erg goede zaken
 
Ik had bij bfshop een domino gashendel besteld en orginele gaskabel past daar niet in! Dus heb ik gebeld, en kon een universele gaskabel bestellen zonder verzendkosten dus weer prima service!
 
Iemand ervaring met www.scooterpiraat.nl???

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier, en ben voor mijn Aerox opzoek naar een variokit.

Nou had ik op marktplaats deze adverteerder gezien www.scooterpiraat.nl.
Die bied het aardig goedkoop aan, maar is het ook wat ? heeft iemand ervaring met deze shop?:#
 
Even mijn ervaring met Scootparts:
(van beneden naar boven)

25-3-2011:

Hallo, ik heb nog steeds niks binnen.

Groeten Tim

From: info1@scootparts.nl
To: ****@hotmail.com
Date: Thu, 17 Mar 2011 14:49:00 +0100
Subject: RE: Product info

Okay, die zijn besteld en leverbaar. Je kunt je order dan a.s. Dinsdag verwachten.
Onze excuses voor de vertraging.

Gr

Marcel


Van: Tim - [mailto:*****@hotmail.com]
Verzonden: donderdag 17 maart 2011 14:43
Aan: Scootparts - Marcel
Onderwerp: RE: Product info

Hallo,

Nee dit is geen probleem

Groeten,

Tim

From: info1@scootparts.nl
To: *****@hotmail.com
Date: Thu, 17 Mar 2011 14:40:46 +0100
Subject: RE: Product info

Hallo,

Het velglint is evt wel leverbaar maar in 5mm breed ipv 6mm. Is dat een probleem?

Gr

Marcel


Van: ******@hotmail.com [mailto:*****@hotmail.com]
Verzonden: donderdag 17 maart 2011 13:43
Aan: Scootparts - Marcel
Onderwerp: Product info

Naam
Tim van Hal
E-mailadres
*****@hotmail.com
Klantnummer

Ordernummer
10243
Merkscoot
Yamaha
Typescoot
Aerox
Bouwjaarscoot
2001
Je bericht
Hallo, ik heb 27 februari een bestelling gedaan. Er stond bij dat dit 5 tot 15 dagen zou duren. Er zijn inmiddels 17 dagen verstreken, en nogsteeds niks in mijn brievenbus ontvangen. Komt dit nog of is de bestelling geannuleerd? Dit gaat om ordernummer: 10243. mvg Tim van Hal


Zoals je leest heb ik 27 februari mijn bestelling gedaan. Dus ik wacht vandaag precies een maand. Dus na die 17 dagen eerst bellen naar de helpdesk 4x. 4x geen gehoor. Dus ik mailen. Die millimeter maakte mijn niks uit dus ik wachten van donderdag tot dinsdag, dinsdag middag niks. Ik wachten tot vrijdag nog steeds niks, dus ik vrijdag een mailtje sturen en heb nu gewoon nog geen andwoord :S. Ik snap dat die niet 24/7 achter zn mail zit maarja ik verwachte toch eigenlijk wel antwoord.


Ik hoop nog steeds dat het komt, maar ik krijg tog wel wat argwaan. Geen gehoor bij de helpdesk, geen antwoord op me mail.

Gr Tim.
 
Scootparts is inderdaad een hele zure zaak. Bestel er een nieuwe sp voorkap voor mijn zip. Blij het pakket openmaken en waarempel: er zit een gigantische scheur in de voorkap. (door het midden de onderkant waar het rooster in moet was gewoon gebarsten/gescheurd.
Ik netjes opbellen naar scootparts en wat blijkt: Ik heb hem niet verzekerd laten versturen dus heb ik pech.

Vreemd dat het pakket wat naar mij gestuurt werd wel gewoon ok er uit zag en niet kapot ofzo.

Scootparts.nl voor mij hoeft het NIET meer, marcel blind heeft schijt aan z'n klaten.. begrijp nu ook waarom die rat in een porsch rondrijd.
 
Je hebt altijd recht op niet goed geld terug 7 dagen lang. Daarintegen snap ik ook niet waarm je niet verzekerd verzenden kiest, dan wordt het altijd opgelost. Hoewel jou verhaal inderdaad een fout van scootparts lijkt
 
zowieso rechtsbijstand oid even raadplegen.

Scootparts zijn klootzakken , ik heb er letterlijk honderden (zeker 3 a 4000 euro) toendertijd aan onderdelen besteld , en 2 keer gewoon geen verzendkosten weer gehad nadat zij een onderdeel fout hebben geleverd (zoals een piaggio variateur ipv een Peugeot , dom, dom) en daarvoor al zo vaak verkeerde onderdelen gehad!!

de laatste keer was ook heel erg , ik kreeg ipv neo's binnenpoten , aerox poten ,die een stuk dikker zijn , deze heb ik toen bij Jos Dijkman geruild voor je juiste poten , sindsdien raadt ik iedereen terecht Scootparts echt af!! Josdijkman.nl daarentegen leveren wel altijd snel en goed! en mocht het toch verkeerd zijn word dit altijd goed opgelost! net als Easyparts , Speedparts ,Tiben motorsport en Euroscooters!
 
Iemand ervaring met funscooters.nl? Ik wil nl. nog een koso db-01r teller, maar hun hebben wel erg lage prijzen..

Wat ik ook nog even kwijt wil: had ooit bij Easyparts 2 bestellingen staan, en in beide bestelling wat producten in backorder. Alle producten die op voorraad waren meteen laten versturen, en de producten die in backorder stonden bij de 2e verzending (ik had ook 2 bestellingen nl.)
In de 2e levering kreeg ik de complete eerste bestelling er nog een keer bij, dus dat was wel chill xD (zelfborgende moeren, zuigerveer, plaatwerksetje etc)
 
Iemand ervaring met funscooters.nl? Ik wil nl. nog een koso db-01r teller, maar hun hebben wel erg lage prijzen..

Wat ik ook nog even kwijt wil: had ooit bij Easyparts 2 bestellingen staan, en in beide bestelling wat producten in backorder. Alle producten die op voorraad waren meteen laten versturen, en de producten die in backorder stonden bij de 2e verzending (ik had ook 2 bestellingen nl.)
In de 2e levering kreeg ik de complete eerste bestelling er nog een keer bij, dus dat was wel chill xD (zelfborgende moeren, zuigerveer, plaatwerksetje etc)

weet niet of dat hier was, maar laatst nog een topic gelezen over funscooters, ik zou er zelf niet bestellen...
 
@ Lodewijk, had ik gedaan hoor, is hier nog niets over te vinden.
Bovendien bestel ik al 3 jaar online bij o.a. josdijkman en easyparts,
maar van funscooters had ik nog nooit gehoord, vandaar dat ik een beetje benieuwd was.

Maargoed, scooterpowershop heeft dat tellertje dus ook voor een vergelijkbare prijs,
maar dat is sowieso geen aanrader als ik bovenstaande berichten in dit topic lees ;)
 
Funscooters.nl is een goede site, meneer was eerst wat traag vanwege het opstarten van zijn bedrijfje. Heb meneer gesproken en bestelt en dat ging goed en ik heb het vertrouwen dat deze meneer zijn uiterste best doet!

VDH parts .nl (of zo iets) is ook een zeeer goede site; goedkope onderdelen nog nooit wat fout gedaan.


Ik persoonlijk hoor/heb de meeste klachten over scootparts.nl
ik heb marcel blind de eigenaar gesproken en dat is zo'n typisch figuur dat geen ruk geeft om de klant. Als meneertje een fout maakt mag jij gewoon de retourkosten betalen. Dit is niet volgens de regels maar die rat speelt erop in dat je geen advocaat raadpleegt (vanwege hoge kosten tegenover bestelling van meestal ca. 100 euro)
 
Back
Top