WaZiGe said:Ik reed met banden op 82% evensnel als met nieuwe banden. dus het is volgens mij te verwaarlozen.
Ik vind die corolla dingen wel zwaar irri. Ik kom met 800+ aan op mijn BMW M3 en die corollas vlamme me eruit met 150 pk minder ofzo
Mijn beste tijd is 10.133 met 839pk
Jurgen@X8R said:wat is jou gewichts reductie? en turbo stage?
Xyntaxis said:Best ET: 11.337@119.34
Turbocharger: Greddy Dual T-66... [5] [Upgrade]
Intercooler: Greddy OE Mount ...
- Weight Reduct: Stage 4 [Upgrade]
- Port and Polish: Stage 5 [Upgrade]
daar ga ik straks ook mee scheuren denkNRG subaru WRX said:kreeg mijn m5 met Turbo 6 NOS 6 Weigt en Port 5 niet onder de 11 sec
perfect gedynood en TNT
weg ermee
heb nu een sl55
gaat al een stuk beter
ippeltje said:daar ga ik straks ook mee scheuren denk
nja jmmr dat ik die Porsche van LVL15 niet kan nemen:X
haha wist dat het kwamPiTu said:
NRG subaru WRX said:kreeg mijn m5 met Turbo 6 NOS 6 Weigt en Port 5 niet onder de 11 sec
perfect gedynood en TNT
weg ermee
heb nu een sl55
gaat al een stuk beter
waarom ging je niet door met die auto?Xyntaxis said:omg..
ik reed met precies hetzelfde 10,3 .. dus blijkbaar niet perfect?
Jurgen@X8R said:Gewicht?
Dat was zonder nos heMol said:Voor de EXP zit je goed bij mij, me TNT afstelling heb ik al gegeven
Je rijd gelijk 11.0 ipv 11.8 wat nog steeds wel te langzaam is :X
Power up is bij mij ook lvl2. Volgens mij moet je RNR erg hoog zijn, of je skill level voordat je die nog hoger krijgt.
Sponsoren..rs-ruud said:tering hoe kom je aan al dat geldik kom niet verder dan me golfie gti
Je komt er wel, gewoon 800 credits opmaken aan tnt, als je het dan nog niet snapt kan je het maar beter opgeven. Je moet gewoon proberen. Niet in te kleine stapjes, want als je op dezelfde instelling 5 runs maakt verschillen de tijden ook.Chyston said:Dat was zonder nos he.. ik rijd nu met Nos 10.45
Maar Mol heeft me wel ff geleert te TNT'en.. ik dacht dat bandenpresure links en rechts was en dat je die dus gelijk moest houden omdat je anders scheef ging rijden 8P haha