This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Online Tune + drag race spel

Status
Not open for further replies.
hej ik heb nu 414 pk met mijn ford mustang cabrio 8) maar handeling is maar 45 hoe verbeter je dat? oja en mijn tijd is 14.8, met 414 pk zeker?? en andere mensen hebben dat ook en die hebben 12.6 als tijd ofzo.

Tukker said:
hej ik heb nu 414 pk met mijn ford mustang cabrio 8) maar handeling is maar 45 hoe verbeter je dat? oja en mijn tijd is 14.8, met 414 pk zeker?? en andere mensen hebben dat ook en die hebben 12.6 als tijd ofzo.
je auto is nogal zwaar weetje

mjah ik heb nu iets vaags eerst ree ik 10.3
doe nos upgrade zooi pk's erbij maar me tijd gaat achteruit:S

# Driver Manufacturer Best Lap Time
1 zesntachtig Infinity Corolla/Trueno 2:12.674
2 dugger Cerwin Vega M5 2:12.996

sta ik ff bovenaan 8)

Enrico@Sprinter said:
1tiende met 2 skill levels hoger is dat zo een opgave?

voor elke lvl krijg je der 0.05 sec af ja, en mijn auto is al maxed out, dus lvl is t enige wat nog helpt om hem sneller te maken :|

aaaargg krijg men tes'n tune niet meer goed :s
wat ik ook verander ie gaat altijd trager
iemand ideetje???
heb em dus al wat beter gekrege maar ideetjes zijn altijd welkom
iemand raceje trouwens? want heb exp-points nodig

Last edited:
vind het spel steeds minder leuk te worden omdat je op een gegeven moment niet sneller kunt!!
word saai dus!!
en ik kan niet overweg met TNT dus ook klote!!

Ik ben het met ippel eens. Ben benieuwd hoe snel ik de corolla kan krijgen. Maar de EXP gooit wel roet in het eten, tenminste je moet echt teveel races rijden op een gegeven moment. Als ik @ work niet zoveel races had gereden was ik nu nog lvl 4 ofzo :X
Maarja, bewijst wel maar weer hoeveel mensen er tegenwoordig 24/7 achter de pc zitten of iig vaak.

gvd kk hoeren daar in dat spel

11/14 7:59am ????? Theft $94,305 M3 E46

mijn m3 gejat... reed er tijden mee van 10,2
die gast die hem gestolen had stuurt mij een private message waarin hij mij uitlacht

ik had lvl 10 alarm :S

dader Imprezaa

Status
Not open for further replies.