This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Online Tune + drag race spel

Status
Not open for further replies.
en wat kan je met dat "power up"
ik ben er al wel achter (via topshift forum) dat het hoger kan worden door te donaten aan de sponsors.
maar wat heeft het voor nut?

ik heb 0 powerups maar volgens scummmy moet je 5 credits per keer doen, en zorgen dat je een hoge rnr hebt.

Power up? Wat is dat/waar staat dat?

Chyston said:
Ik heb het idee dat mijn CRX ook niet echt veel sneller dan 11 rond zal gaan .. waarom weet ik niet :L

*Edit* Mol met CRX 10.7? Rij je Turbo of Super?

Turbocharger: Greddy Turbo Kit [6] [Upgrade]
Intercooler: HKS Intercooler
Nitrous Oxide: NOS Systems Spor... [6] [Refill] [Upgrade]

- Weight Reduct: Stage 6 [Upgrade]
- Port and Polish: Stage 5 [Upgrade]

Skill Level: 8 [Upgrade]
EXP: 3,546

Best ET: 10.421@129.83 [Test'n Tune]

Power: 539 [Dyno]
Handling: 115 [Satisfactory]

snelste tijd is 1x 10.3

Ik denk dat ik em zo nog wel 1 of 2 tiende sneller kan krijgen. Heb geen tnt meer gedaan sinds 120pk geleden ofzo.
Morgenochtend/vanavond ff doen als er weer voldoende credits zijn. Voorlopig race ik nu tegen 1 gast en win telkens. Hij heeft hogere networth, maar hij heeft de EXP nodig oid. Ik ook, dus komt goed uit!

11/9 6:54am sai WIN [View]
11/9 6:51am sai WIN [View]
11/9 6:48am sai WIN [View]
11/9 6:45am -Johie- WIN [View]
11/9 6:42am -Johie- WIN [View]
11/9 6:27am sai WIN [View]
11/9 6:24am sai WIN [View]
11/9 6:21am sai WIN [View]
11/9 6:18am sai WIN [View]
11/9 6:15am sai WIN [View]
11/9 6:12am sai WIN [View]
11/9 6:09am sai WIN [View]
11/9 6:06am sai WIN [View]
11/9 5:51am sai WIN [View]

Sai is me vriendje :*

Suspension heb je uiteindelijk volgens mij nodig om goed weg te komen/stabiel op de weg te liggen.
Die andere dingen zijn volgens mij om je RNR zo hoog mogelijk te krijgen. Hoe mooier je bak en hoe hoger het *bling bling* gehalte hoe beter.
Handling heb je weer nodig op het circuit toch?
Als je spullen koopt bij de suspension kan je tijd wel drastisch slechter worden en moet je dus eerst met TNT aan de gang.

Hmm ik heb nog vrij weinig bling bling op mijn autotje suspension en engine zijn wel compleet alleen nog een aantal upgrades (kutcredits). Als ik geld en credits over heb ga ik me wel in blingbling verdiepen

Ik heb ook eerst al het motorische gedaan. Daarna toen ik credits "over" had die bling bling zooi erbij gekocht. Al is het alleen al dat wanneer er een forummember op me naam klikt hij een lijst van hier tot Tokio krijg O-) :X
Maar ik wil echt weten waar dat power up op slaat, ik wil het ook.

Status
Not open for further replies.