This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Online Tune + drag race spel

Status
Not open for further replies.
nou, eigelijk ga ik strax een corola kopen met crx kan je namelijk je nos niet meer upgraden na level 6 +ralf+
dus uiteindelijk houd t ergens op.
maar koop jij maar lekker een crx hoor pim

oh maar ik ben nog niet klaar heb weer wat er op gebouwt dus ff kijken zonder afstelling wat ie rijd

EDIT//////
11,7 dus....
vergeleken met gister toen reed ik 14,5
maarja nog lang niet klaar
\\\\\\EDIT

Last edited:
maybe omdat weightreduct @ 3 stond

mjah civic wieder ingeruilt nada je zei dat je niet hoger kan als stage 6 met nos

Joor said:
Ik ga out, heb ene B-license en kan alleen nog maar verliezen :s
Je haalt een B license, wat pas aan te raden is als je onder de 11 seconde rijd en vervolgens koop je een Supra en rijd je 14 seconde ofzo. Vind je het gek dat je verliest :W
Eerst je sloep upgraden, dan hopen dat de Suup een winner is

Ik snap wel hoe het werkt Mol. Alleen, ik had die B-license nou eenmaal gehaald. Toen had ik vanochtend zo de pest in dat ik een Suup heb gekocht

Ik heb het idee dat mijn CRX ook niet echt veel sneller dan 11 rond zal gaan .. waarom weet ik niet :L

*Edit* Mol met CRX 10.7? Rij je Turbo of Super?

ik snap er niks van overigens :X ik ga telkens langzamer, om niks!!!
ik vervang om de 2 races olie, zorg dat me reliability altijd op 99+% zit en ik heb er verder niks aan verandert.
eerst zat ik nog op 10.3, na een paar races zakte dat naar 10.4 en nu zit ik HIEROP :| :| :| 1320: 10.669
en ik heb ook 0,00% damage.
dit is echt zwaar ruk, iemand hier een oplossing voor?

Status
Not open for further replies.