This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Online Tune + drag race spel

Status
Not open for further replies.
Mij lukte het maar niet om mijn vering en hardheid van mijn banden goed af te stellen na het kopen en installeren van onderdelen. Het bleef maar 'unsafe' of 'poor'...

Eindelijk kan ik een beetje rijden.. auto rijd 13.2 en ik heb nog geen turbo of supercharger.. pas op skill level 3.. dus moet nog veel harder kunnen lijkt me..

Heb sinds mijn RNR omhoog is gegaan me alleen maar op mijn sponsoren geconcentreerd en krijg nu per 10 credits 1,700 cash.. dat wil wel dus.

Nu kan het eindelijk beginnen :W

*edit* Maar 132 PK, en dan toch 13.2 rijden.. bizar? :?

gvd om 7 kleure van te schijte :|

eindelijk een hoop sponsors, 1020 cash zoiets per 10 credits, 320 pk , perfect afgesteld , eerst rij ik tijden rond 13 vlak kom ik dit tegen :|

verslavend kut spel :henko:

Xyntaxis said:
we weten wel waar we over praten hoor.. moet je niet denken het beter te weten..
Meneertje bijdehand
zeggen dat ik vandaag geen 11sec zal rijden????
nja zit nou aan 12,2 dus vandaag zit ik aan de 11sec:L

Ja, als jou EXP hoog genoeg is moet dat kunnen... Ik rij nu ook voor het eerst onder de 11,5... Een seconde gewonnen met TnT..

Last edited:
als jij zegt dat je richting de 11 seconden gaat.. versta ik daar geen 11,9 onder :X :L .. dan verwcaht ik een 11,0

verder zit ik nu met mn bmw aan de 12,6.. gaat best redelijk, alles zit er nu op, ff dyno-en.. en dan beginnen met alles upgraden denk ik zo..

Last edited:
gaarheid :|
denk je sneller te zijn met je crx, heb je 40pk erbij, nog een nos stage hoger, nog een turbo stage hoger, pnp hoger, ga je nog maar 0,5 tiende sneller :|

0,5 tiende, of 0,5 seconden? zit veel verschil in namelijk.. wnt een halve seconde is best veel als je al onder de 11 zit..

-[inferno]- said:
gaarheid :|
denk je sneller te zijn met je crx, heb je 40pk erbij, nog een nos stage hoger, nog een turbo stage hoger, pnp hoger, ga je nog maar 0,5 tiende sneller :|
Sorry dat ik het zeg, maar dan doe je echt iets fout. 20pk bij mijn civic kan al veel uitmaken. Tnt is echt belangrijk heb ik wel gemerkt voor het laatste beetje.

ik denk dat dat tegenvalt op het niveau waar ik nu op zit.
volgens mij gaat t telkens moeilijker.
niet dat er niet meer uit te halen valt, maar als je bij de shootout kijkt op dit moment zou ik nu dus wel op nr1 staan bij de fwd...
zodra ik creds heb maak ik daar een run.

Ik zie het alweer, ik moet echt meer EXP. Zit nu op lvl6 word helemaal gek en niemand accept. Rijd rond de 10.7 nu.

Ja maar dan own je me 10x op rij Das niet goed voor me, maargoed challenge maar. Als ik inferno zie staan accept ik wel.

Status
Not open for further replies.