This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Online Tune + drag race spel

Status
Not open for further replies.
Chyston said:
FI heet dat geloof ik .. Forced Induction ofzo.. maar dat wil dus zeggen dat je niet meer aan NA mee mag doen. NOS is dan wel NA, maar volgens mij mag je met NOS ook niet meer aan NA leagues meedoen..

ja, dat weet ik ook wel

maar het gaat mij meer om het effect wat het geeft opde prestaties..

Wie legt nou eens uit hoe het zit met die ADV, wanneer is makkelijk Tenminste, is het een soort weegschaal of kun je er daadwerelijk uit opmaken WIE er nou beter is?

ja.

je moet vooral kijken naar welk soort auto ze rijden, wat voor nethworth en wat voor prestaties.
ik race express heel weinig andere crx'en, civic's en dergelijke met hoge nethworth, want er is heel weinig nodig om die bakken onder de 10 te krijgen.

bijv de amerikanen zijn allemaal retezwaar, dus zie je lui met networth 80k/100k hoef je echt niet direct te verwachten dat die snel zijn, want dat zijn ze niet.
vaak zitten ze boven de 11 sec en nog erger.
kijk ook naar hun profiel, en check wat ze erop hebben.
zodra je ergens factory spul ziet staan kan je t er makkelijker op wagen, want daaruit kan je opmaken dat ze niet genoeg geld hebben om hun setup compleet te maken en de auto dus niet af is.

networth zegt dus niks, ik ben lui tegengekomen met 17k networth en die zaten gewoon rond de 11 sec.
lvl 8 weight reduct dus ofzo.

ook een tip, kijk wat iedereen aant doen is bij racers online.
als je iemand ziet tnt'en weet je gelijk al of je diegene voorbij gaat, en bij dyno kan je uit de PWR (power to weight ratio) ook opmaken wat voor tijd diegene neerzet.
bijv. amg's met 660pk, lijkt veel maar die zitten echt nogsteeds rond de 12 a 13 sec vaak.

je meot zowiezo niet teveel naar networth kijken zodra het meer dan 100k is.. alles wat niet corolla/m3/m5/civic/golf is en veel waard is, vlamt voor geen meter.. als je zelf onder de 11 zit vlam je ze allemaal

onzin...er zijn zat lui die veel tijd en geld in hun amerikaan gestoken hebben en sneller zijn dan mij, met een redelijk lage networth. (ik schommel nu rond 10.4)

houd je networth dus zo laag mogelijk, veel lui verkijken zich daarop

daar zitten die amerikanen ook rond
alleen zijn daar niet veel van, want veel lui kopen pas een amerikaan als ze hun andere auto zat zijn, en beginnen ze dus eigelijk overnieuw.

Rij nu ook 13.. met networth van 14k en nog geen turbo of supercharger.. oftewel er zit nog veel schot in

*edit* We moeten serieus PiTu die bot ontfrutselen.. dan heb je geen gezeur meer met exp

Xyntaxis said:
hmm.. @ inventory zie ik dat NOS en Stroker kit en Uitlaatje NA zooi is.. hoe zit het daarmee als je turbo of supercharger hebt? (aangezien PiTu zonder nos rijd??)

kan je ze er nog steeds opzetten me dunkt
ging bij mij toch nog
geen probleem mee gehad
gaf mooie boost aan men power trouwens

rij al 13,2
kom in ieder geval morgen in de buurt van de 11

EDIT\\\\\ en nog 2000EXP points en ik zit in level 10 /////EDIT

Last edited:
Status
Not open for further replies.