Online bestellen...

Sebas!

bAng, bAng, bAng out!
Voor een aankomend projectje heb ik hetvolgende nodig:

Hebo 70cc 'Manston Replica'
Hebo onverstelbare koppeling
Hebo vario

Doppler krukas
SKF C4 lagers

Het liefst wil ik dit in een keer bestellen natuurlijk, alleen waar kan ik dit het beste doen? Scootparts heeft namelijk geen Doppler krukassen. :s

Het gaat hier om Minarelli horizontale spulletjes (komt waarschijnlijk allemaal op me Mammoet skelter :D).
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Re: Re: Online bestellen...

Originally posted by Gijshouwen


de ultieme jackass of wat ben je van plan? enne wil je dood ofzo?

Nou, als het goed is heb ik binnenkort dus zo een hele grote Mammoet skelter. Die gaan we enigszins aanpassen en dan dit onder gooien. Waarschijnlijk met een Yas R of 4race.

Hebo Skelter.

En nee, wil niet dood, gebeurd ook niet. Word lange termijnprojekt dus word ook alles gedaan aan veiligheid.
 
Bestel bij JPS :)

Die niet-verstelbare is volgens de Hebo Catalogus 2001 alleen verkrijgbaar in een 105mm-versie [HR5000201-D105], maar dat was geen probleem @Beta... kweenie waarvoor die koppeling is bedoeld?

Hou verder ff op met "Manston Replica"...

Het type MR is voorbehouden aan de "echte" Manston, nl. nr. HR4000261MR [waarbij MR trouwens voor Manston Racing staat]

De cilinder die jij bedoeld is gewoon de alu [HR4000171N, waarbij de N voor New staat]...
 
Re: Re: Online bestellen...

Originally posted by Arne@Piaggio
Waarom een onverstelbare koppeling? Die heeft Hebo wel, maar da's gewoon eenzelfde als origineel. Kun je nog beter een Polini nemen...

Mja, aangezien ik ooit een verstelbare Hebo koppeling had, en ik deze niet in andere standen kreeg. En het dus onzin vind. Daarom eigenlijk, maarja kan natuurlijk ook gewoon wel voor de verstelbare gaan en gewoon niet verstellen dan uiteindelijk ;)
 
Re: Re: Re: Online bestellen...

Originally posted by Sebas!


Mja, aangezien ik ooit een verstelbare Hebo koppeling had, en ik deze niet in andere standen kreeg. En het dus onzin vind. Daarom eigenlijk, maarja kan natuurlijk ook gewoon wel voor de verstelbare gaan en gewoon niet verstellen dan uiteindelijk ;)

Moet je wel de moertjes losdraaien..:p
 
waarom wil je pen 10
neem dan meteen pen 12

of het bestaat weet het niet

bestellen is het beste bij
jps!!
gjb!!
(wel bellen heb je meteen de juiste info over leveren enzo)
 
Originally posted by Marco_v_W
waarom geen pen 12 asje? kun je ook brutere cil's draaien

Pen 10 kan je ook wel vette cilinders mee draaien hoor... Het enige voordeel is, dat je je standaard cilinder weer kan monteren... Maar weet Sebas wel, dat je gewoon een standaard Piaggio-zuigertje in je ori-Mina kan stoppen? Ws. niet...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Pen 10 kan je ook wel vette cilinders mee draaien hoor... Het enige voordeel is, dat je je standaard cilinder weer kan monteren... Maar weet Sebas wel, dat je gewoon een standaard Piaggio-zuigertje in je ori-Mina kan stoppen? Ws. niet...

Dat wist ik, maar ik zag @ JPS geen pen10 doppler staan. Vandaar, maar er bestaan toch wel pen12 dopplers?
 
Back
Top