ongeluk :/

deed ik niet.. dat word gezecht. :p is een stuk waar ik altijd rustig rij + ik rem ongeveer altijd af als ik voetgangers inhaal speciaal bij kleine kindere en honde..
 
Mocht je daar uberhaupt wel rijden? Je zegt een fietspad, bestemd voor alleen fietsers of is dat gedeelte ook voor scooters?

Zo niet, dan zit jij ook fout.

Wat een niveau'tje volk zit daar op dat bericht te reageren zeg, alsjeblieft.
 
Mocht je daar uberhaupt wel rijden? Je zegt een fietspad, bestemd voor alleen fietsers of is dat gedeelte ook voor scooters?

Zo niet, dan zit jij ook fout.

Wat een niveau'tje volk zit daar op dat bericht te reageren zeg, alsjeblieft.

Zat er ook door heen te scrollen, wat een DORP. Verschrikkelijk.
 
Ik woon naast dit fietspad en de brommerrijder stond bij ons in de buurt bekend als iemand die altijd veel en veel te hard reed. De brommer was opgevoerd en deze jongeman reed altijd vol gas op het fietspad. Als jer er liep met je hond of kind dan nam hij nooit geen gas terug. Het moest een keer mis gaan. De hond was nog maar 9 maanden oud maar was al erg groot en stevig. Kan je nagaan met wat voor een snelheid hij is aangereden als hij bijna op slag dood was. De hond zat netjes aan de riem maar schrok van het knetterde(dat doet een standaard uitlaat niet) geluid van de opgevoerde brommer en trok zich los. De eigenaren van de hond zijn kapot van verdriet en na mijn mening is die jongen er nog te goed van afgekomen!

Lees meer: http://112kampen.nl/nieuws/786/scooterrijder_gewond_na_aanrijding_met_hond/#ixzz1w0oQTSQi


Als dit idd waar is en over dit topic / rijder gaat.. Is de scooter nog steeds fout..

Die hond kan idd zich zelf hebben los gerukt omdat de bestuurder waarschijnlijk met een terugloper = veel herrie (aan de buitenkant zie je ook direct dat hij is opgevoerd) over het fietspad heeft gereden en wrs ook te snel heeft gereden..
De hond was bang voor het geluid.. los gerukt en onder de scooter terecht gekomen..
Bestuurder heeft dan idd te hard gereden / er niet een gas terug genomen om rustig langs die mensen te rijden..


Kan je misschien zeggen dat ik een moraal ridder ben... Maar het heeft allemaal verdacht veel met elkaar te maken als ik dat zo lees en als alles zo klopt.
 
Last edited:
Wat een niveau'tje volk zit daar op dat bericht te reageren zeg, alsjeblieft.

Zat er ook door heen te scrollen, wat een DORP. Verschrikkelijk.

En daar woon ik tussen x|
Ben gelukkig zelf geen kampenaar :7 . Er zit idd. aardig wat dom volk tussen.


lijkt me wel. anders zou het wel heel toevallig zijn dat er precies hetzelfde gebeurd is + hetzelfde letsel.

Het kwam toevallig naar voren omdat een paar vrienden van mij het erover hadden dat ze iemand kennen die "een paar weken terug" een hond had doodgereden.


Tja, je kan wel alles van die site gaan citeren, maar ik betwijfel het of mensen daar wel 100% de waarheid spreken.

Ik kan ook op die site zeggen dat ik daar bij stond en dat ik heb gezien het compleet anders was verlopen.
 
Last edited:
Back
Top