Ongeluk ZUIGT!!!

RemCOW

Crazy
Hej...

sjah, hier mijn ervaring van mijn eerste (oerdomme) ongeluk terwijl ik net 2300 op de teller heb ...

Maandag rij ik gezellig naar huis rond een uurtje of 21:15, van mijn vriendin vandaan.
Ronde 20 over kom ik weer es op de bekende lange, rustige weg (een ruilverkavelingsweg), die
ik al 2000x heb gereden. Sjah, school was weer begonnen, en had tering slecht geslapen.
Half gapend en slapend rij ik rustig op de weg terug naar huis. Enuh jah, ik weet niet precies,
maar toen kwam er een mini bocht en ik zat niet helemaal op te letten en rij zo recht op de
berm af....en ik rij erin met 70 km/u op mijn teller. Scooter in de berm, ik word keihard
op het afvalt gesmeten. Ik scheld 10seconden lang en gooi mijn tas van mijn rug, mijn jas en
doe mijn helm af en ik kijk hoe ut is. Handen bloeden als een rund, zie dat mijn jas open is.
Ff kijken of mijn scooter het doet, loopt nog wel.. Snel naar huis bellen, was behoorlijk wee
en had het gevoel dat ik ieder moment zou flauw vallen. Me moeder zou zsm komen... Na een paar
minuten was ik al weer wat beter en zet mijn scooter rechtop en op de weg.. Was inmiddels
afgeslagen en probeer em te starten..werkt..mooizo, kheb licht.. ff kijken of ik wat dingen zie
los hangen.. niets... Na 10min is mijn moeder er eindelijk met mijn broertke... sjah,,.. scoot
past niet in de KA en moet dus terug rijden... Nouja dat lukt wel dacht ik. Rij weg en zie
direct dat mijn stuur zo scheef als wat sta, voor de rest werkt alles wel. Linker elleboog
doet alleen verrekte zeer
frown.gif
..
Nouja, thuis gekomen wonden behandelt enzo.. Scooter had ALLEEN scheef stuur (net zoals met
de fiets jah).. wat heb ik?? Dinsdag naar dokter en ziekenhuis geweest..
Beide handpalmen voor de helft open, linker knie (boven en onder knieschijf) vrij diep open,
rechter elleboog 2 grote schaafwonden, boven heup een diepe wond en mijn linker arm gebroken.
(scheurtje in onder&boven arm)...
Tsjah.. AUUUUTS.. zo zie je maar dat je wel goed moet opletten
frown.gif

Na 1-2 kan het gips er af en hopelijk zijn mijn wonden dan ook een stuk minder.. Maar ik
kan het niemand aanraden, doet allemaal verrekte zeer !!
frown.gif
frown.gif


Anderen ervaringen met ongelukken??

Greetz RemCOW
 
Advertisement - register to remove this

Verkeer is gewoon supergevaarlijk, een ander kan je binnen een paar tellen zo het ziekenhuis inrijden. Enne Xenon is knap prijzig! Als je je koplampunits laat ombouwen van halogeen tot gasontlading (xenon) ben je rond de 4-5000 pieterpannen kwijt.
 
Ik had nog een ongevalletje vergeten te vertellen
smile.gif

Ik had m'n scoot (BW's Bump) net een week of 2, en ging effe uit met een vriend.
Op de terugweg zei m'n vriend: "Hey, ik ken een korter weggetje, volg me!"
Ik achter hem aan. We rijden zo'n 50kmph, plots een bocht van 90°, het is pikdonker die gast vlamt gewoon rechtdoor... VLAM! tegen een afsluiting. Ik kwam net achter hem aan, volop remmen!!! Uitgeschoven in het gras en tot stilstand tegen een afsluiting.
Ik had 1 klein krasje en m'n reflector was kapot. Mijn maat had minder geluk, die was net tegen een paaltje van die afsluiting gekomen, gevolg: stuur+voorvork+spatbord en helm kapot...
Het scheelde nie veel of ik gaf hem nog een paar kloppen omdat ie zo'n dom weggetje had genomen dat ie zogezegd wel kende
smile.gif


en btw, nie iedereen heeft een ongeval omdat ie nie kan rijden ofzo, het zijn gewoon de anderen (auto's) die meer moeten opletten!!!
Die gasten denken altijd dat ze 'king of the road' zijn!
 
Tja gelukkig heb ik nog geen schuifer gemaakt met me betatje maarja dat kan altyd nog komen aangezien ie binnenkort 120 op de teller gaat ofzo. Maar ik ben wel 3 keer gepleurd !! hehe met me bezorgbrommert !
Ik reed dus een keer (ze rijden 65) volle snelheid een kruispunt op en moest naar links en tja 65 is nie supersnel en voordat je met zo'n FOX op snelheid bent ben je weer paar minuten verder. Dus ik met 65 in die bocht hangen alleen 1 probleempie ! Die bocht werd iets te scherp en die FOXjes hebben van die leuke steppies en tja ik dacht ja nog iets verder ja nog iets en toen raakte ik dat kut steppie en toen werd me achterband opgetild ! Ik schuif met 65 km/h onderuit ,jas vol met gaten allebei me armen schaafwonden (doet verrekte pijn onder de douche !!) en bij de brommer alleen stuur scheef.

De 2e keer was met een pas opgevoerde FOX. Helaas was deze niet goed opgevoerd en zodra ie over de 35km/h kwam zakt ie effe 5km/h terug ! Ik had daar geen rekening meegehouden en zet gewoon een bocht naar rechts terwijl een trambaan een scherpere bocht eroverheen maakt . Dus ik 35km/h over die trambaan net erover naar rechts en ineens zakt ie in en ik beland met me banden in de bocht in de tramrails !!! Jahoor SCHUIFEEEEEEEN !! Kickpedaal zat vast doordat stepje de coolvin had verbogen verder nix.Ikzelf had onwijze schaafwond aan me elleboog (ik reed in me tshirt ,Jaa tshirt ja het was gewoon lekker weer)dus ik weeeeeeeer schaafwond aan me arm/elleboog.

De 3e keer was gewoon lomp. Straat was net gedaan en er lag zand ik moest bij dat huis zijn en remde dus alleen iets te hard met me voorrem en toen schoof me voorwiel weg en jahor ik op me bek. Gelukkig ik nie veel en eten was ook nog goed
smile.gif
)
 
weet je wat ook kut is?? als je in je t-shirt op je scooter zit, het gaat net regenen en je wilt ff snel naar huis...

Komt op een drempel afgereden en as usual zo laat mogelijk in de ho-ijzers, en dan mooi die put over het hoofd zien die er achter ligt
smile.gif
is best lollig als dan je voorwiel gaat glijden
smile.gif
(was 2 dagen voor m'n vakantie) ik dacht echt KANKER dalijk heel me armen open op vakantie
smile.gif
maar gelukkig bleef ik zitten
smile.gif


Ik schrok me echt de tering zeg sodeju
 
Ik zou je wat vertellen een vriend van me wiens ouders een autoschade en sloopbedrijf hebben reed voor me, toen zei die opgefokte kankerlijer in die mercedes nog vna hoe duur is zon spiegeltje? dus die vriend van me (andrew) zegt: mwach we hebben ze ook op de sloop die spiegeltjes (het was echt geen niewue mercedes, 92 ofzo gok ik) en dan kan je ze halen voor 50 piek!

Heheh toen zei ie nix meer.

Trouwens die kankerlijer deedn og schiijnhelig naar de poltie, toen die mij had geraakt, was ie expres de stoep opgereden en toen zei die tegen de politie dat ie niet verder naar rechts kon..! FUCK HIM bullshit! En volgens de krassen meost ik ook hard hebben gereden.. Naaah kan dus echt niet, ik trok net weer weg uit die autos!! HIJ reed juist te hard, want zijn auto stond een heel stuk verderop! Maarjah daar d8 ik pas later aan...

Achja het leven is geen krentebol

SvR
 
1e keer: mijn eigen appie stond bij de dealer voor een nieuwe achterband en ik had een leen-brommertje meegekregen. Ik daarmee dus over de crossbaan raggen (door bosjes rijden enzo) en toen nog ff een paar kneedowns maken want zo'n ding heeft nog best wat grip. Maar ja, de trapper raakte de grond en ik ging dus op me plaat. Broek naar de tering (de weg was helemaal blauw geworden) en het brommertje had @*^%$&^@% nix.

2e keer:
Het was tegen twaalf 's avonds en we reden met een groep over een donkerlandweggetje. Voorop reedt een ZIP, daarna een FIREFOX, daarna ik op me AREA51 en toen nog een RUNNER en een BW'S. Die ZIP trok na een bocht hard weg dus iedereen gaf weer lekker wat gas toen die ZIP ineens vol in de remmen ging, FIREFOX en ik vol in de remmen, sta ik net stil en denk, pffffffffff, knalt die RUNNER vol achterop bij mij (zaten 2 gasten op) en vliegt links van mij over de kop.

Mijn scoot had nix want hij was tegen me achterwiel geknalt en die RUNNER had wat krassen maar verder nix. Allebei die gasten hadden ook bijna nix, alleen wat schaafwondjes.
 
Weet je wat ook leuk is.
Ik heb op Kreta op vakantie een scooter gehuurd en rijdt daar op een Firefox met je korte broek, slippers en t-shirt. Maak je in een bocht een kneedown, maar ik was weer eens met me domme kop vergeten dat er op Kreta glad asfalt ligt. Lekkere schuiver gemaakt dus. Kwam ook nog bijna onder een auto, maar ik gleed er net achterlangs zo de harde zand berm in.
Gevolg: Me linker been lag helemaal open en me linker arm ook en me oor zat een sneetje in. Scooter had gvd niks, want dat zou toch wel vergoed worden. Ik dus naar het medisch centum toe. Om me daar te laten behandelen moest ik 150 piek betalen! Laten doen dus, want ik had verrekte veel pijn. Wat denk je wat ze doen: Ze ontsmetten alleen de wonden en doen er verband omheen! Ze keken niet eens of ik kneuzingen ofzo had! Heb ik een uur voor moeten wachten en 150 piek voor betaald!
 
Ik reed pas geleden op een kruispunt af bij ons in Weert, lag er diesel-olie (moeilijk te zien als je denkt dat het gewoon een slipspoor is). Toen was het klats en gleed ik naar de andere kant van het kruispunt, gelukkig geen auto. En weet je hoe hard ik maar liefst reed? 10 km/h echt! Mijn knie lag open en scoot weinig schade. Originele Mc2-stickerset is wel aso duur als ze geen imitatie op scootparts hebben: fl. 109,=. Verder een nieuw remhendeltje en alles weer pico bello!
Een maat van mij werd dezelfde avond van z'n aerox gereden. Het was groen, en hij stak een 70-km weg over. Maar toen kwam er een superstoere kerel met een Golf GTi 2.0 16v die op z'n minst 90 reed (volgens ooggetuigen harder). En je raad het al: bam! Scooter vloog door de lucht tegen een verkeerlichtpaal en maat van me tussen de palen door! Ambulance, kraag om z'n nek, brancard + infuus. Hij had gelukkig niks achteraf! EN WAAR IK DAN ECHT WOEST VAN WORDT ZIJN MENSEN DIE ZEGGEN; TJA DIE DINGEN BLIJVEN TOCH GEVAARLIJK! Echt waar, terwijl die maat van me naar eigen zeggen z'n voet verbrijzeld zou hebben als hij op een fiets of brommer had gezeten. De (ultrasportieve) bumper had de Aerox op 30/40cm van de grond geraakt!
 
Back
Top