Ongeluk met opgevoerde scooter

Davor@Stage6

XtreeM PhantoM
ik reed vrijdag door onze winkelstraat heen en ik reed ongeveer 50 op een kruispunt af en uiteraard remde ik een beetje af en opeens komt er een auto van links voor mij dus ik vol in de remmen nog proberen uit te wijken maar helaas de auto raakte mij van de zeikant en ik vloog van me scooter af...

gevolg: ik had niks en die jonge in de auto ook niet
dus wij kijken naar de schade ik had een paar krassen en hhij ook was op zijn bumper ...

Dus toevallig politie erbij en ik moest mee naar het bureau en hem op de rollenbank zetten ... waaruit bleek dat ik 0.9 kw scoorde..

fouten die de politie maakte:
- niemand ging op me scooter zitten ...
- me voorviel werd helemaal niet vast gezet ...
- er werd niet warm gereden ...
- er staat dat de scooter minimaal 2 minuut op de rollenbank moet dat gebeurde ook niet ...

aangezien ik de schuld krijg omdat ik uit de straat reed waaruit ik blijkbaar niet mocht rijden en ik een "opgevoerde" :W scooter heb zal de verzekering niets vergoeden ....

nu mijn vraag...
wat ka ik het best doen om te zorgen dat de verzekering wel betaald ?

alvast bedankt,
 
Advertisement - register to remove this

hebben ze bij mij ook een keer gedaan :( ging die vent staan inplaats van zitten. Ding gaf gelijk teveel aan. :|

Ik kon er toen niks tegen doen :|

Als een scooter begrenst is op de 40 bv... dan moet het niet uitmaken als die ging staan zei die.
Maar volgens mij is dat alleen zo bij een toeren begrenzer...
 
Officieel kan je aangifte doen! Even informeren bij het bureau waar je geweest bent en zeggen wat ze fout hebben gedaan en dat je bezwaar wilt aanschrijven.... Maar zorg ook dat je scooter "afgevoerd" is, want ze vragen hem geheid dezelfde dag weer op het bureau! Maar je bent, waarschijnlijk zoiezo fout maar de andere partij kan je wel laten betalen dan door de verzekering....
 
als die agent beweert dat ie niet harder gaat als 40 waarneer er nieman opzit, moet je de scoot op de middenbok zetten en dan vol gas geven, wedden dat je achterwiel harder draaid als 40;)
 
Back
Top