Ongeluk gehad, iemand ervaring?

westsiderhgv

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb met mijn Sr een ongeluk gehad, ik ben aangereden op een weg waar ik voorrang had, maar ik heb geen flauw idee wat er nu gaat gebeuren met de verzekering en/of hij total loss verklaard word of niet want volgens mij is er meer schade dan dat hij waard is, want het volgende is stuk:

kappen rondom allemaal krassen/stukken er uit gesprongen of complete kapdelen eruit gesprongen, gas en choke kabel, voorvork, lamp, standaart (bok), contact sleutel in contact afgeknapt, rem hendels stuk en ze remmen beide niet meer, uitlaat 1 scheur en paar deuken.

hebben jullie enig idee hoe lang het duurt met de verzekering en denken jullie dat hij total los verklaard word of dat die nog gerepareerd word?


Mvg,

Mark
 
Advertisement - register to remove this

is er politie bij geweest?

dan komt het zoizo goed schade formulieren getekent?

maar het belangrijkste is wel de politie, heb je gegevens van de ander?
 
Het is donderdag avond gebeurt om half 7, er is politie bij geweest die zei dat het zijn fout was, en hij gaf het zelf toe, er zijn verzekerings papieren bij geweest en de politie heeft een rapport gemaakt waar in staat wat er is gebeurt waar uit blijkt dat het zijn fout was.
Vrijdag is alles op gestuurd naar de verzekering.
De scooter staat nu thuis maar ik heb geen idee hoe lang dit alles gaat duren, heeft iemand hier enig idee van?

ik bedoel, belt de verzekering mij of moet ik hun bellen, en hoelang duurt het voordat hij gemaakt is? +/-? of tot dat ik geld heb.

iemand ervaring met dit soort situaties?


alvast bedankt.
 
Je moet het volgende doen:

1: Contact opnemen met een scooterwinkel in de buurt voor het wegbrengen van de scooter ivm taxatieraport.

2: Contact opnemen met de verzekeringsmaatschapij en een datum afspreken dat de schade expert de scooter/schade kan bekijken bij de door jou aangewezen dealer.

3: Zorgen dat de scooter op de afgesproken datum bij de afgesproken dealer staat, je moet wel rekening houden met de kosten van het schade raport bij de dealer. Dit is vaak maar een paar tientjes en wordt alleen gerekend als je hem niet laat maken, of geen vervangende scooter koopt.

Zodra de schade expert de schade heeft vast gesteld krijg je gemiddeld binnen 3 weken het geld uitgekeerd.
 
Back
Top