Onderhoud+onderdelen

james86

Member
Goedenavond!

Ik wil mijn Agility 50 euro5 zelf een beurt geven. Er staan erg duidelijke filmpjes op youtube en de scoot is uit de garantie.

Op verschillende sites kun je een compleet setje kopen maar dan vraag ik mij af, zijn die rolletjes en snaar wel van kwaliteit?

Kiezen jullie bij zelf onderhoud voor een compleet setje of stellen julie het zelf samen?

Als een set samenstellen een betere keuze is zou ik graag van de mensen met ervaring willen vragen welk merk snaar, olie en rolletjes het beste is.

Raden jullie ook nog een shop aan voor de onderdelen?

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Bij die pakketten zitten spullen die je vaak helemaal niet nodig hebt, zoals remblokken en remschoenen.
Beter apart bestellen, wat je nodig hebt.
Zandri en Kparts zijn goede webshops.
 
Dankjewel.

Wat ook irritant is, is dat kymco in de handleiding een hele andere hoebeelheid vertandingsolie noemt dan wat er in zo'n flesje zit. En er zit er maar 1 bij, in zo'n pakket.
 
Inderdaad, zit vaak een hoop spul bij wat je niet nodig hebt, en de onderdelen zijn meestal ook niet van de beste kwaliteit. Beter gewoon zelf bestellen van goede merken.

Hoe veel vertandingsolie moet er in?
 
Dankjewel.

Wat ook irritant is, is dat kymco in de handleiding een hele andere hoebeelheid vertandingsolie noemt dan wat er in zo'n flesje zit. En er zit er maar 1 bij, in zo'n pakket.
Maar is ook per liter verkrijgbaar, dat is veel voordeliger .
 
Back
Top